ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی شبکه جهانی آموزش‌ مجازی رایگان راه‌اندازی می‌شود (11 مرداد 92)

شبکه جهانی آموزش‌ مجازی رایگان راه‌اندازی می‌شود (11 مرداد 92)

از سال آینده دو دانشگاه مطرح استرالیایی برای علاقه‌مندان در سراسر جهان واحدهای درسی مجازی رایگان ارائه می‌دهند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ مسئولان دانشگاه «نیوساوث‌ولز» استرالیا و دانشگاه «استرالیای غربی» در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با همکاری بزرگترین موسسه ارائه‌دهنده دروس آنلاین سراسری و رایگان (MOOCs) که در حال حاضر خدمات آموزش مجازی را برای دانشگاه‌های استنفورد و کلمبیا در آمریکا فراهم می‌کند، قصد دارند به ارائه دروس آنلاین رایگان برای تمام علاقه‌مندان در سراسر جهان اقدام کنند.



دوره‌های آموزش مجازی گسترده‌ و رایگان شامل دوره‌های کوتاه‌مدتی هستند که توسط دانشگاه‌ها اختصاصا به صورت رایگان و آنلاین ارائه می‌شوند. این دوره‌ها در یک موضوع خاص افراد را آموزش می‌دهند اما معمولا تاثیری در شرایط عمومی یا اعتبار دانشگاه‌ها ندارند.



به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، مرکز مطالعات ایالات متحده در دانشگاه سیدنی ضمن انتشار گزارشی در این زمینه اعلام کرد: دروس آنلاین سراسری و رایگان به جای اینکه تهدیدی برای دانشگاه‌های سنتی باشند می‌توانند فرصتی را برای دانشگاه‌ها فراهم کنند تا بتوانند بهتر از فن‌آوری استفاده کرده و به شهرت جهانی دست یابند.



دوره‌های اولیه که از سوی دانشگاه «نیوساوث‌ولز» ارائه می‌شوند در رشته‌های علوم و مهندسی خواهند بود و از سال 2014 میلادی راه‌اندازی خواهند شد.


کلمات کلیدی: شبکه جهانی آموزش‌ مجازی رایگان، شبکه جهانی آموزش، آموزش‌ مجازی رایگان، دانشگاههای استرالیا، برنامه های دانشگاههای استرالیا، واحدهای درسی مجازی رایگان، دانشگاه نیوساوث‌ولز، دانشگاه استرالیای غربی، دروس آنلاین سراسری و رایگان

آمار بازدید: 500 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image