ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی اولین سمینار یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود (10 مرداد 92)

اولین سمینار یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود (10 مرداد 92)

اولین سمینار یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی ششم آبان ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ اولین سمینار سراسری یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی ششم آبان 92 در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود و مهلت ارسال خلاصه مقالات برای این سمینار 9 مهر ماه است.



این سمینار که دارای امتیاز بازآموزی است با محوریت موضوع یادگیری مبتنی بر تیم و عناوین مرتبط توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.



طبق این گزارش، در اولین سمینار سراسری یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی ابعاد مختلف این موضوع از جمله مفاهیم و تعاریف پایه یادگیری مبتنی بر تیم،‌ تفاوت‌های یادگیری مبتنی بر تیم با سایر روش‌های نوین آموزشی،‌ نقاط قوت و ضعف یادگیری مبتنی بر تیم، پیش نیازهای اجرای یادگیری مبتنی بر تیم در شرایط کشور ما و تجربیات اجرای یادگیری مبتنی بر تیم در کشور بررسی خواهد شد.



شایان ذکر است، مبانی نظری و نیز تجربیات مربوط به یادگیری مبتنی بر تیم که در دانشگاه‌های کشور به مرحله اجرا در آمده است در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار گرفته و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود وضعیت بادگیری مبتنی بر تیم ارایه خواهد شد.



کلیه صاحب نظران و اندیشمندان حوزه آموزش پزشکی و نیز دانشجویان این رشته می توانند با شرکت در این سمینارها، فرصت مناسبی برای تبادل نظر و یادگیری مشترک فراهم کنند.



داوطلبان می توانند فرم ارسال خلاصه مقالات و فرم ثبت نام را دریافت کرده و پس از تکمیل، به نشانی edcseminars@tums.ac.ir ارسال کنند.



علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با نشانی edc.tums.ac.ir مراجعه کنند.


کلمات کلیدی: یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی، سمینار یادگیری مبتنی بر تیم در آموزش علوم پزشکی، یادگیری مبتنی بر تیم، آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران، سمینارهای دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 250 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image