ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9 مرداد 92)

تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور در دانشگاه علوم پزشکی تهران (9 مرداد 92)

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دردانشگاه علوم پزشكي تهران از تشکیل حلقه های مشاور و استاد راهنما در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: اساتید مذکور به عنوان راهنما و مشاور دانشجویان پزشکی فعالیت می کنند.


حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در یک نگاه عام همه اعضای هیات علمی که در کلاس های مختلف درس حاضر می شوند، دانشجویان آنها را به عنوان الگو می بینند.

وی ادامه داد: دانشجویان در تمام مشکلاتی که با آن مواجه هستند به این اساتید رجوع می کنند. استاد در یک نگاه کلی یک مربی ، مشاور و الگو برای دانشجو است، اگر با این دید، نگاه کنیم پس اساتید ما در این حوزه نیاز به دانش‌افزایی و افزایش اطلاعات در مباحث دینی و فرهنگی اجتماعی دارند تا پاسخگوی سئوال و نیازهای دانشجویان باشند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي تهران افزود: در یک نگاه خاص‌تر در خیلی از دانشگاه‌های ما حلقه‌های مشاور و استاد راهنما تشکیل شده است به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی تهران خیلی از اساتید به عنوان استاد راهنما و مشاور دانشجویان مطرح هستند.

وی ادامه داد: بنابراین این گروه خاص نیازمند افزایش اطلاعات خود در مسایل فرهنگی، معنوی و اجتماعی هستند که ضیافت اندیشه اساتید یکی از این راه کارها برای افزایش اطلاعات دینی، فرهنگی و اجتماعی اساتید است.

کلمات کلیدی: تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور، اخبار جدید تشکیل حلقه‌های استاد و مشاور، دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشاوره در دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشاور و الگو برای دانشجو، حلقه‌های مشاور و استاد راهنما

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image