ارتباط مستقیم با 30734 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عمده‌ترین مشکل دانشگاه بوعلی‌سینا همدان چیست؟ (9 مرداد 92)

عمده‌ترین مشکل دانشگاه بوعلی‌سینا همدان چیست؟ (9 مرداد 92)

رییس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه، گفت: عمده‌ترین مشکل دانشگاه بوعلی‌سینا تامین اعتبارات است.




زلفی‌گل در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه سال گذشته تنها 70 درصد از بودجه تصویبی دولت به دانشگاه تخصیص داده شد، افزود: دانشگاه سال گذشته با 30 درصد کسری بودجه مواجه بود.



وی افزود: دانشگاه سال گذشته در تمام مسائل مربوط به دانشگاه از جمله تجهیز آزمایشگاه، مسائل علمی و پژوهشی و ساخت و ساز با کسری شدید بودجه مواجه بود.



زلفی‌گل با اشاره به کسری بسیار بالای بودجه دانشگاه، تاکید کرد: امیدواریم دولت یازدهم با کمک مجلس مشکلات مربوط به تامین بودجه دانشگاه‌ها را رفع کند، در غیر این صورت دانشگاه برای مهرماه با مشکلات جدی مواجه می‌شود.





ایجاد شش رشته جدید در دانشگاه بوعلی‌سینا




رییس دانشگاه بوعلی‌سینا‌ همدان از ایجاد شش رشته جدید در دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه آماده پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شش رشته از مهرماه امسال می‌باشد.



وی افزود: دانشگاه در رشته‌های مهندسی شهرسازی، مهندسی صنایع غذایی، مدیریت در دانشکده‌های اقماری صنعتی و مدیریت دولتی و مدیریت بازرگانی در دانشگاه بوعلی‌سینا در مقطع کارشناسی و همچنین در رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بو‌علی‌سینا دانشجو می‌پذیرد.



زلفی‌گل با اشاره به ارتقای وضعیت هیات علمی دانشگاه بو‌علی‌سینا در چند سال اخیر، اظهارکرد: در هر جلسه‌ای که در دانشگاه با اعضای هیات علمی برگزار می‌شود، حداقل هفت عضو به اعضای هیات علمی دانشگاه اضافه می‌شود.



وی با اشاره به 4000 عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه بوعلی‌سینا، تصریح کرد: تمام دانشجویان دکتری دانشگاه که بیش از 750 نفر هستند، در مقطع کارشناسی مشغول به تدریس می‌باشند.


کلمات کلیدی: دانشگاه بوعلی‌ سینا، اخبار جدید دانشگاه بوعلی‌ سینا، رشته های جدید دانشگاه بوعلی‌ سینا، دانشگاه بوعلی‌ سینا همدان، عمده‌ترین مشکل دانشگاه بوعلی‌سینا، پذیرش دانشجو در دانشگاه بوعلی‌ سینا، ارشد رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه بوعلی‌ سینا

آمار بازدید: 385 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image