ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی افزایش متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های اسکاتلند (6 مرداد 92)

افزایش متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های اسکاتلند (6 مرداد 92)

آمار منتشر شده از سوی «اداره خدمات پذیرش دانشگاه‌ها و کالج‌های اسکاتلند» حاکی از افزایش 6.1 درصدی شمار متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های این کشور در سال جاری میلادی (2013) در مقایسه با سال گذشته است.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ‌خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان اسکاتلندی و افرادی که از سایر نواحی اروپا قدم به دانشگاه‌های این کشور می‌گذارند از پرداخت شهریه معاف هستند اما دانشجویانی که از انگلیس، ایرلند شمالی و ولز در دانشگاه‌های اسکاتلند ثبت‌نام می‌کنند باید سالانه 9 هزار پوند شهریه پرداخت کنند.


به گزارش ایسنا به نقل از «اسکاتس‌من»، «دیوید لات»، نایب رییس موسسه «یونیورسیتیز» اسکاتلند گفت:‌ دانشگاه‌های اسکاتلند در مقایسه با دانشگاه‌های سایر کشورهای بریتانیایی، بالاترین نرخ رضایت دانشجویان از تحصیل و یافتن شغل مناسب پس از فارغ‌التحصیلی را دارند.


وی تشریح کرد: دلیل اینکه اسکاتلند شاهد رشد پذیرش دانشجویان شهریه‌پرداز از کشورهای بریتانیایی است، کیفیت تجربه تحصیلی است که در دانشگاه‌های این کشور فراگیر شده و احتمال اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های اسکاتلند استخدام شده و یا ادامه تحصیل بدهند نسبت به فارغ‌التحصیلان سایر کشورهای حوزه بریتانیایی به مراتب بیشتر است.

کلمات کلیدی: تحصیل در دانشگاه‌های اسکاتلند، افزایش متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های اسکاتلند، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های اسکاتلند، شرایط تحصیل در دانشگاه‌های اسکاتلند، دانشگاه‌های اسکاتلند، اداره خدمات پذیرش دانشگاه‌ها و کالج‌های اسکاتلند

آمار بازدید: 354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image