ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رتبه وب سایت های دانشگاهی ایران در یک رتبه بندی جهانی/ دانشگاه تهران در صدر (1 مرداد 92)

رتبه وب سایت های دانشگاهی ایران در یک رتبه بندی جهانی/ دانشگاه تهران در صدر (1 مرداد 92)

سرویس رتبه بندی جهانی 4ICU که وب سایت بیش از 11 هزار دانشگاه و کالج آموزش عالی در سطح جهان را رتبه بندی می کند، در تازه ترین رتبه بندی خود در جولای 2013 رتبه دانشگاه های هر کشور را اعلام کرده است که بر اساس آن 286 دانشگاه ایرانی رده بندی شده اند.


به گزارش خبرنگار مهر، در این سرویس رتبه بندی که در استرالیا قرار دارد، وب سایت 11 هزار و 160 دانشگاه از 200 کشور جهان بر اساس شاخص های Google Page Rank (رتبه سايت در گوگل)، Alexa Traffic Rank (رتبه ترافيك سايت در الكسا)، Referring Domains (تعداد سايت هايي كه سايت دانشگاه را به بازديدكنندگان معرفي كرده اند)، Citation Flow (ميزان لينك دهي به سايت دانشگاه) و Trust Flow(ارزشمند بودن و كيفيت لينك هاي داده شده به سايت دانشگاه) رتبه بندی شده اند.

در این رده بندی می توان با جستجوی نام ایران تعداد 286 دانشگاه ایرانی که در این رده بندی وب سایت هایشان رتبه کسب کرده اند را مشاهده کرد. بر این اساس دانشگاه تهران با رتبه 158 در صدر دانشگاه های ایرانی این رتبه بندی قرار دارد. پس از دانشگاه تهران، دانشگاه جامع علمی کاربردی رتبه 188، دانشگاه فردوسی مشهد رتبه 477، دانشگاه تربیت مدرس رتبه 493، دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه 575 را بدست آورده اند.

کلمات کلیدی: رتبه وب سایت های دانشگاهی ایران، رتبه وب سایت های دانشگاهی ایران در جهان، رتبه وب سایت های دانشگاهی ایران در دنیا، وب سایت های دانشگاهی ایران، دانشگاه تهران، وب سایت دانشگاه تهران، رتبه وب سایت دانشگاه تهران

آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image