ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعطاي وام‌هاي 10 و 20 ميليوني به دانشجويان و اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد (مرداد 91)

اعطاي وام‌هاي 10 و 20 ميليوني به دانشجويان و اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد (مرداد 91)

رييس دانشگاه آزاد اسلامي در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با بانك صادرات از اعطاي تسهيلات به دانشجويان دكترا به مبلغ 10 ميليون تومان خبر داد و گفت:‌ اين مبلغ معادل 50 درصد شهريه دانشجويان دكتري دانشگاه آزاد در 2 سال تحصيلي است.


به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، دكتر فرهاد دانشجو افزود: اين وام 10 ميليون توماني قرض‌الحسنه است و هيچ سودي به آن تعلق نمي‌گيرد. همچنين متقاضيان بايد از زمان دريافت وام تا 4 سال مبلغ وام دريافتي را بازگردانند.

وي همچنين از اعطاي وام 20 ميليون توماني به 2 هزار نفر از اعضاي هيات علمي كه در سال 91 و 92 جذب دانشگاه آزاد مي‌شوند خبر داد و گفت: اين وام به صورت كارت‌هاي اعتباري خواهد بود و اگر تا 45 روز هر ميزان از مبلغي را كه هزينه كنند برگردانند، سودي به آن تعلق نمي‌گيرد ولي بعد از 45 روز طبق روال ديگر بانك‌ها سود تعلق مي‌گيرد.

وي خاطر نشان كرد: مبلغ ذكر شده براي اعضاي هيات علمي خانم 25 ميليون تومان است و شرايط بازپرداخت آن نيز همانند موارد ذكر شده مي‌باشد.

دكتر دانشجو همچنين از اعطاي وام با مبلغ 10 ميليون تومان به 2 هزار نفر از كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد و گفت: بازپرداخت اين وام نيز همانند ساير موارد بالاست.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، اعطای وام به دانشجویان دانشگاه آزاد، اعطای وام به اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد، وام قرض الحسنه دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1609 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image