ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسری 40 درصدی بودجه دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان (31 تیر 92)

کسری 40 درصدی بودجه دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان (31 تیر 92)

رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان با اشاره به عدم تخصیص کامل بودجه در سال گذشته، گفت: دانشگاه سال گذشته با 40 درصد کسری بودجه به ویژه در مسائل عمرانی مواجه بود.



رسول خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه توانست با مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی زیادی را انجام دهد، تصریح کرد: اگر کل بودجه تصویبی دولت به دانشگاه تخصیص داده می‌شد، دانشگاه مشکلی در زمینه تامین مخارج خود نداشت.


وی با اشاره به کار شبانه‌روزی دانشجویان در آزمایشگاه، اظهارکرد: دانشگاه برای تهیه مواد مصرفی و تجهیز آزمایشگاه سال گذشته با کسری بودجه زیادی مواجه شد.


وی افزود: اخیرا بخشی از بودجه تصویبی دولت در بخش عمرانی به دانشگاه تخصیص داده شده که امیدواریم بتوانیم در کنار پرداخت بدهی سال گذشته به پیمانکار برنامه‌های عمرانی امسال را پیش ببریم.


رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان با بیان اینکه دانشگاه 300 دانشجوی خوابگاهی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه با این تعداد دانشجو در زمینه خوابگاه با مشکلی مواجه نیست، اما در صورت افزایش پذیرش دانشجو، مطمئنا دانشگاه با مشکل کمبود خوابگاه مواجه می‌شود.


خدابخش تاکید کرد: از برنامه‌های عمرانی امسال توسعه خوابگاه دانشجویان است که اگر با کسری بودجه مواجه نشویم با خرید و توسعه خوابگاه تا چندین سال آینده با پذیرش دانشجویان خوابگاهی مشکلی ایجاد نخواهد شد و دانشگاه می‌تواند پاسخگوی همه تقاضاهای دانشجویان باشد.


رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان با اشاره به رشد 18 درصدی نسبت جذب هیات علمی به دانشجو در دو سال اخیر، تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه 95 عضو هیات علمی تمام وقت دارد و به علت جوان بودن دانشگاه استاد بازنشسته ندارد.

کلمات کلیدی: بودجه دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، کسری بودجه دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، میزان کسری بودجه دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، اخبار جدید دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان

آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image