ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی نخستین زن مسلمان در هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا (30 تیر 92)

نخستین زن مسلمان در هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا (30 تیر 92)

«سعدیه سیف‌الدین»، دانشجوی 21 ساله دانشگاه کالیفرنیا به عنوان نخستین زن مسلمان به عضویت هیات امنای این دانشگاه منصوب شد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حدود 25 عضو هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا به اتفاق آراء به عضویت سیف‌الدین در هیات امنای این دانشگاه رای مثبت دادند.



سیف‌الدین به تازگی با ارائه درخواستی به مسئولان دانشگاه از آنها درخواست کرده بود که همکاری‌های اقتصادی خود را با شرکت‌ها و کارخانجات مرتبط با رژیم‌صهیونیستی یا اشغالگران رژیم‌صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن قطع کنند.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی هرالد، جامعه دانشگاهی دانشگاه کالیفرنیا تصمیم هیات امنای این دانشگاه مبنی بر انتخاب سعدیه سیف‌الدین به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا را مورد تمجید قرار داده و از وی به عنوان یک دانشجوی عالی که به همه دانشجویان و با هر عقیده‌ای احترام می‌گذارد یاد کردند.



«بونی ریس»، یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه کالیفرنیا گفت: سعدیه یک دانشجوی مثال‌زدنی است که برای حمایت از همه دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا متعهد شده است.



سعدیه سیف‌الدین نخستین دانشجوی مسلمان زن است که به عضویت هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا در می‌آید و به مدت یک سال در این پست باقی می‌ماند.

کلمات کلیدی: هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا، اعضای هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا، هیات امنا، دانشگاه کالیفرنیا، زن مسلمان در هیات امنای دانشگاه کالیفرنیا، اخبار دانشگاه کالیفرنیا، تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا، شرایط تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا، اسلام در دانشگاه کالیفرنیا

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image