ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار دانشگاه آزاد کرمانشاه (30 تیر 92)

تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار دانشگاه آزاد کرمانشاه (30 تیر 92)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر از اولویت‌های این دانشگاه است.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، کیوان قدرتی در نشستی که با حضور مدیرکل و جمعی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهارکرد: طرح تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه از اولویت‌های ستاد و دانشگاه آزاد کرمانشاه است، براین اساس از ترم آتی برنامه‌ریزی منسجم برای اجرای این طرح انجام خواهد شد.



وی افزود: تشکیل کانون‌های ایثار با عضویت استادان، کارکنان و دانشجویان علاقه‌مند از سوی ستاد شاهد دانشگاه از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد است.



وی اظهارکرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی ستاد شاهد دانشگاه و بنیاد شهید استان و با همکاری‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تعداد 90 نفر از دانشجویان به اردوی زیارتی قم- جمکران، همچنین جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان، امسال به سفر زیارتی کربلای معلی اعزام خواهند شد.



قدرتی به برگزاری گردهمایی و جشن دانش‌آموختگان شاهد و ایثارگر در سال جاری، تجلیل از استادان، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه اشاره کرد و افزود: همچنین با تمهیداتی که انجام شده، دانشجویانی که مشکل شهریه دارند، جهت دریافت تسهیلات به صندوق رفاه و بانک معرفی می‌شوند.

کلمات کلیدی: بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشگاه آزاد کرمانشاه، برنامه های دانشگاه آزاد کرمانشاه، اخبار جدید دانشگاه آزاد کرمانشاه، اخبار دانشگاه آزاد کرمانشاه

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image