ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه هنر اصفهان (30 تیر 92)

فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه هنر اصفهان (30 تیر 92)

رییس دانشگاه هنر اصفهان با بیان اینکه وضعیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه نسبت به دو سال گذشته رشد بسیار بالایی به ویژه در مقطع دکتری داشته است، گفت: در افزایش دوره‌ها، کیفیت نیز بسیار مورد تاکید بوده است.




فرهنگ مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این دانشگاه 3000 دانشجو در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دارد،‌ تصریح کرد: 90 درصد دانشکده‌های دانشگاه اصفهان در مقاطع ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.



وی با بیان اینکه نسبت استاد به دانشجو از شاخص وزارت علوم پایین‌تر است، تصریح کرد: نسبت اعضای هیات علمی به دانشجو در این دانشگاه یک به 17 است.



مظفر با بیان اینکه 90 عضو هیات علمی تمام وقت و 40 عضو بورسیه به صورت پاره وقت در این دانشگاه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: با جذب افراد بورسیه در آینده می‌توانیم به استاندارد وزارت علوم نزدیک شویم.





فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه هنر اصفهان




رییس دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به ارتقای روابط بین‌المللی با کشورهای اسلامی دانشگاه، اظهارکرد: پنج دانشجو از کشورعراق، ژاپن، سوریه و افغانستان در این دانشگاه مشغول به تحصیل‌اند.



وی افزود: ارتباطات بین‌الملل دانشگاه تنها به پذیرش دانشجو از کشورهای خارجی ختم نمی‌شود، بلکه این دانشگاه هر ساله فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بسیاری را با کشورهای خارجی برقرار می‌کند.



مظفر با بیان اینکه دانشگاه در انجام فعالیت‌های بین المللی خود موفق بوده است، تصریح کرد: سال گذشته هیات علمی از کشور مالزی به این دانشگاه آمدند که به مدت یک هفته درباره مفاهیم هنر و معماری اسلامی نشست‌هایی برپا شد.



وی افزود: برای برگزاری همایش هنر نبوی و مفاهیم هنر اسلامی و معماری رابطه گسترده‌ای با کشورهای هند و پاکستان داشته‌ایم.



تدوین محتوای 15 رشته در انتظار مجوز وزارت علوم




رییس دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به درخواست دانشگاه به وزارت علوم برای تصویب رشته‌های جدید، افزود: تدوین محتوای درسی 15 رشته جدید را برای بررسی و اخذ مجوز به وزارت علوم ارائه شده است که امیدواریم تا سال آینده مجوز اجرای این رشته‌ها صادر شود.



وی با بیان اینکه این دانشگاه 750 دانشجوی خوابگاهی دارد، اظهارکرد: با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی هر ساله‌ای که برای خوابگاه‌ها داریم با هیچ مشکلی روبرو نیستیم و دانشگاه می‌تواند همه متقاضیان خوابگاه را پذیرش کند.



وی با بیان اینکه خوابگاه‌های این دانشگاه به صورت نیمه خودگردان اداره می‌شود، تصریح کرد: طبق قراردادی که بین دانشگاه و پیمانکار بسته می‌شود، مسائل رفاهی دانشگاه توسط پیمانکار تامین می‌شود، به گونه‌ای که وضعیت خوابگاه‌ها نسبت به گذشته بسیار ارتقا یافته است.



مظفر با اشاره به گران‌تر بودن هزینه خوابگاه‌های خودگردان نسبت به خوابگاه‌های دولتی، گفت:‌ همه دانشجویان از این وضع راضی هستند، چرا که امکانات رفاهی و خدماتی بیشتری در اختیارشان قرار گرفته است.

کلمات کلیدی: دانشگاه هنر اصفهان، فعالیت های دانشگاه هنر اصفهان، اخبار دانشگاه هنر اصفهان، اخبار جدید دانشگاه هنر اصفهان، رشته های درسی دانشگاه هنر اصفهان، خوابگاههای دانشگاه هنر اصفهان، دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان

آمار بازدید: 475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image