ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تصمیمات تازه وزارت بهداشت برای ارتقای استادان علوم پزشکی (28 تیر 92)

تصمیمات تازه وزارت بهداشت برای ارتقای استادان علوم پزشکی (28 تیر 92)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملی کردن تصمیمات تازه ای برای ارتقای اساتید دانشگاههای علوم پزشکی در حوزه درمان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن طریقت منفرد شب گذشته در مراسم نشست نخبگان دانشگاه علوم پزشکی ایران با دست اندرکاران با بیان خاطره ای در خصوص فواید روزه داری گفت: چندین سال پیش یک گروه محقق سوئدی قصد انجام یک تحقیق در خصوص آثار روزه را داشتند. پس از بررسی های فراوان و اطلاعاتی که به دست آوردند متوجه شدند که روزه تقویت کننده آنزیم های جبرانی بدن است. روزه می تواند یک انگیزه برای محققان کشورمان باشد که اگر در این جمع حضور دارند بر این موضوع نیز تمرکز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص یکی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای استادان اظهار داشت: در آیین نامه شورای انقلاب فرهنگی برای استادان دانشگاهها بیشتر وظایف آموزشی و تحقیقاتی شرح داده شده است که این وظایف بیشتر در حیطه استادان دانشگاههای وزارت علوم تحقیقات و فناوری است.

طریقت منفرد ادامه داد: در حالی که وظایفی که برای استادان مراکز پزشکی در نظر گرفته شده بیشتر وظایف رفع نیاز مردم در زمینه های بیماری و درمانی است.

وی با اشاره به یک خلاء در این آیین نامه اظهار داشت: در این آیین نامه نسبت به این وظایف استادان در ارتقایشان بی توجهی شده بود اما به زودی در این زمینه تصمیماتی گرفته می شود که وظایفی مانند رفع نیاز درمانی و پزشکی افراد توسط پزشکان در نحوه ارتقا و ارزیابی آنان لحاظ شود.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: در مراکز آموزشی به علت اینکه دستیاران و فراگیران در حال آموزش هستند مسائل اخلاقی، آموزشی و علمی به طور کامل رعایت می شود و ما حاضر نیستیم به بیمارمان عارضه ای اضافه تر تحمیل کنیم.

کلمات کلیدی: ارتقای استادان علوم پزشکی، روند جدید ارتقای استادان علوم پزشکی، تصمیمات جدید ارتقای استادان علوم پزشکی، اخبار جدید ارتقای استادان علوم پزشکی، ارتقای اساتید دانشگاههای علوم پزشکی، اساتید دانشگاههای علوم پزشکی، علوم پزشکی

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image