ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید در دانشگاه جهرم (28 تیر 92)

پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید در دانشگاه جهرم (28 تیر 92)

رییس دانشگاه جهرم از پذیرش دانشجو در پنج رشته جدید از مهرماه امسال خبر داد.




بهرام شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه وضعیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه نسبت به دو سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: این دانشگاه در سه رشته زبان و ادبیات فارسی، ریاضی و تربیت بدنی از مهر امسال دانشجو می‌پذیرد.



وی گفت: همچنین این دانشگاه در رشته تولیدات گیاهان دارویی و مهندسی برق در مقطع کارشناسی آماده پذیرش دانشجویان از مهر امسال می‌باشد و دانشگاه متناسب با نیاز دانشجویان هر سال رشته‌های متعددی را اضافه می‌کند.





وضعیت هیات علمی دانشگاه جهرم متناسب با استاندارد وزارت علوم نیست




شعبانی با بیان اینکه وضعیت هیات علمی دانشگاه جهرم متناسب با استاندارد وزارت علوم نیست، تصریح کرد: در حال حاضر نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه جهرم یک به بیست است و تمام سعی دانشگاه بر این است که این نسبت را کاهش دهد.



وی افزود: دانشگاه 2000 دانشجو در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دارد و به علت جوان بودن دانشگاه استاد بازنشسته ندارد.



رییس دانشگاه جهرم با اشاره به برنامه وزارت علوم برای برون سپاری خوابگاه‌ها، تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشگاه به صورت خودگردان اداره می‌شود و مشکلی در زمینه خوابگاه برای دانشگاه و دانشجویان وجود ندارد.



وی با اشاره به افزایش هر سال تعداد دانشجویان خوابگاهی دانشگاه، اظهارکرد: این دانشگاه 1200 دانشجوی خوابگاهی دارد و دانشگاه پاسخگوی همه متقاضیان است.


کلمات کلیدی: وضعیت هیات علمی دانشگاه جهرم، دانشگاه جهرم، اخبار جدید دانشگاه جهرم، پذیرش دانشجو در پنج رشته جدید، پذیرش دانشجو در پنج رشته جدید در دانشگاه جهرم، هیات علمی دانشگاه جهرم، اخبار سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 493 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image