ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد و ناجا (26 تیر 92)

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد و ناجا (26 تیر 92)

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در جهت ارتقای علمی و سطح تحصیلی کارکنان ناجا بین دانشگاه آزاد و نیروی انتظامی منعقد شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه، با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی به سیستمی مبتنی بر فناوری اطلاعات تبدیل شده است، گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یک دانشگاه پیشرو در کشور در جهت رفع نیازهای دستگاه‌های اجرایی همواره پیشقدم بوده است.



وی افزود: این دانشگاه با دارا بودن بیش از 27 هزار عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت و 50 هزار عضو هیات علمی حق التدریس، به عنوان بازویی علمی قدرتمند در جهت تحقق اهداف نظام آموزش عالی در حرکت است و مواردی نظیر مسائل بین رشته‌ای و تدوین برنامه‌های درسی جدید را مد نظر قرار داده است.



بلندی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در قالب همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و توسعه فناوری ارتقای سطح تحصیلی مدیران و کارکنان ناجا و همکاری‌های علمی و آموزشی مشترک و انجام پژوهش های مشترک منعقد شده است.



وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به تجارب علمی و کاربردی که در ناجا وجود دارد، اساتید فن بتوانند از آن استفاده کنند.



همچنین سردار سعید شکری پور معاون تربیت و آموزش ناجا در سخنانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد از دیدگاه ما موسسه آموزشی برتر در سطح کشور است، گفت:امیدواریم از مجموعه استعدادها و فرصت‌هایی که در این مجموعه آموزش عالی دارد، استفاده کنیم.



وی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار موجب توسعه پایدار می شود و علم یکی از ارکان توسعه پایدار است، گفت: نیروی انتظامی با توجه به تحولات جامعه نباید از دانش و فناوری روز به دور باشد و ناجا باید با دانش روز پیش برود.



شکری پور اظهار امیدواری کرد که نیروی انتظامی با استفاده از فضا و آموزش‌های مناسب مسیری را طی کند که در کار موفق باشد.


کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، آموزش در دانشگاه آزاد، پژوهش در دانشگاه آزاد، همکاری های آموزشی دانشگاه آزاد، همکاری های پژوهشی دانشگاه آزاد، اخبار جدید دانشگاه آزاد، اخبار پژوهش در دانشگاه آزاد، همکاری بین دانشگاه آزاد و ناجا

آمار بازدید: 398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image