ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت از تمامی فعالیت های پژوهشی اساتید براساس شرایط اقتصادی (26 تیر 92)

حمایت از تمامی فعالیت های پژوهشی اساتید براساس شرایط اقتصادی (26 تیر 92)

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس از حمایت همه جانبه از فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: طرح حمایت همه جانبه از فعالیت پژوهشی اساتید و دانشجویان با توجه به وضعیت اقتصادی درحال تدوین است.


دکتر یعقوب فتح الهی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سال تحصیلی جدید حمایت همه جانبه از تمام فعالیت‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با توجه به شرایط جدید اقتصادی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: براساس شرایط اقتصادی، طرح جدیدی در معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس درحال تدوین است که به موجب آن تمام فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان براساس آن طرح حمایت شود.

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس بابیان اینکه شرایط اقتصادی جدید مطالبات خاص و جدیدی را هم به وجود می آورد افزود: در این طرح حمایت ها به نحوی است که دانشگاه تربیت مدرس در فعالیت‌های پژوهشی همچنان پیشرو باقی مانده و همچنین واحد های پژوهشی خود را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: طرح حمایت از فعالیت های همه جانبه پژوهشی اساتید و دانشجویان تربیت مدرس با توجه به شرایط اقتصادی جدید در حال تدوین بوده و شهریورماه ابلاغ خواهد شد.

کلمات کلیدی: فعالیت های پژوهشی اساتید، حمایت از فعالیت های پژوهشی اساتید، میزان حمایت از فعالیت های پژوهشی اساتید، شرط حمایت از فعالیت های پژوهشی اساتید، فعالیت های پژوهشی، اساتید، فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image