ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی رضایت 95 درصدی اساتید علوم پزشکی از طرح ضیافت اندیشه (25 تیر 92)

رضایت 95 درصدی اساتید علوم پزشکی از طرح ضیافت اندیشه (25 تیر 92)

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 95 درصد اساتید پزشکی که در دوره های ضیافت اندیشه شرکت کرده بودند رضایتمندی خود را از این دوره اعلام کردند.


حجت الاسلام دكتر نیکزاد عيسي زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال سومین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی با حضور 270 نفر از اساتید درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: امسال با وجود استقبال اساتید از دوره ضیافت اندیشه برای اینکه کیفیت دوره برگزاری طرح را افزایش دهیم ظرفیت پذیرش را نسبت به سال های گذشته کاهش دادیم.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: مباحثی که دراین طرح ارایه می شود براساس نیازی است که برای ارتقای فرهنگی و ارتقا اطلاعات علمی اساتید در خصوص معارف دینی تدوین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ارزیابی دقیق از اساتید و مدرسان طرح ضیافت اندیشه، بالغ بر 95 درصد اساتید و مدرسان از دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید رضایت داشتند.

حجت الاسلام عیسی زاده گفت: كلاس های امسال به صورت پرسش و پاسخ و هم انديشي برگزار مي شود و اميدواريم با بهره گيري از نقطه نظرات اساتيد بتوانيم به هدف هاي متعالي برگزاري اين طرح برسيم.

به گزارش مهر، طرح دانش افزايي ضيافت انديشه استادان دانشگاه علوم پزشکی در قالب كارگاه هاي آموزشي و به مدت هفت روز در طي دو هفته آغازين ماه مبارك رمضان برگزار درحال برگزاری است.

کلمات کلیدی: اساتید علوم پزشکی، رضایت اساتید علوم پزشکی، میزان رضایت اساتید علوم پزشکی، طرح ضیافت اندیشه، رضایت از طرح ضیافت اندیشه، میزان رضایت اساتید از طرح ضیافت اندیشه، اخبار جدید طرح ضیافت اندیشه

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image