ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور ناگفته‌های رییس دانشگاه پیام‌نور باکو درباره استعفایش (25 تیر 92)

ناگفته‌های رییس دانشگاه پیام‌نور باکو درباره استعفایش (25 تیر 92)

رییس دانشگاه پیام نور در خصوص صحت استعفایش از ریاست دانشگاه، گفت: هنوز با استعفایم موافقت نشده است.


دکتر محمدرضا بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر، اظهارکرد: به علت عدم حمایت مالی مناسب و مشکلات اقتصادی و به طبع آن ایجاد مشکلات در سیستم آموزشی این دانشگاه استعفا داده‌ام.



وی افزود: با شرایط کنونی نمی‌توان این دانشگاه را آنگونه‌ که شایسته سیستم دانشگاهی است، اداره کرد، به همین علت یا باید تغییراتی در اعمال سیاست‌ها ایجاد شود و یا باید در این دانشگاه تخته شود.



بختیاری در رابطه با عملکرد خود در دانشگاه پیام نور آذربایجان - باکو، اظهارکرد: طی مدت زمان مدیریت بنده، تعداد دانشجویان این دانشگاه بیش از دو برابر افزایش یافت و تعداد رشته‌های نیز به 35 رشته رسید.



وی افزود: قبل از مدیریت بنده، این دانشگاه بیشتر از یک دانشگاه به مدرسه‌ شبیه بود، اما با تلاشی که در احداث سر در جدید این دانشگاه و ساختمان انجام شد، این مکان آموزشی به ماهیت اصلی خود بازگشت و با همکاری که با سفارت ایران در جمهوری آذربایجان نیز داشتیم، اقدامات مناسبی در جهت تبلیغات و شناساندن این دانشگاه صورت گرفت.



بختیاری با بیان اینکه مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور در راستای رسیدگی به مشکلات عملکرد قابل قبولی ندارد، گفت: امیدوارم مدیریت جدید وضعیت فعلی دانشگاه را حفظ و بهبود بخشد.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور باکو، رئیس دانشگاه پیام‌نور باکو، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور باکو، دانشگاه پیام‌نور، باکو، مشکلات دانشگاه پیام‌نور باکو، استعفای رئیس دانشگاه پیام‌نور باکو

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image