ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حل مشکل آب در شهرک دانشگاهی صنعتی شریف (مرداد 91)

حل مشکل آب در شهرک دانشگاهی صنعتی شریف (مرداد 91)

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه شریف اعلام کرد: با توافق صورت گرفته بین شورایاری شهرک و دانشگاه شریف قرار شد آب شهرک دانشگاهی شریف وصل شود.


مهندس متشکر آرانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کل شهرک دانشگاهی با مشکل کمبود آب مواجه است و این فقط مختص ساکنان دانشگاه شریف نیست.

وی ادامه داد: آب تمام شهرک از آ‌ب‌چاه تامین می شود و چون ساکنان دانشگاهی شهرک در ارتفاعات هستند، دسترسی آنها به آب مشکل تر است.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف یادآورشد: اکنون شهرک نشینان دانشگاه شریف به سیستم آب شهرک وصل شده اند و اگر شهرک آب داشته باشد آنها هم آب دارند و اگر آب شهرک قطع باشد آب آنها هم قطع خواهد شد.

به گزارش مهر، شهرک دانشگاهی صنعتی شریف در منطقه 22 تهران کیلومتر 19 اتوبان تهران – کرج واقع شده است که براساس اختلاف بین شورایاری شهرک و دانشگاه مبنی بر اینکه در زمان ساخت خوابگاه، تعهدی مبنی بر آب شرب این مکان نخواهند داشت آب خوابگاه متاهلین شهرک دانشگاهی شریف را قطع کردند و این مساله برای ساکنان این شهرک که 300 نفر از جمعیت آن را دانشجویان و 600 نفر کارمند و اساتید دانشگاه تشکیل می دهند، مشکلاتی را به بار آورد. بنابراین مسئولان دانشگاه مجبور شدند به مدت یک هفته برای توزیع‌ آب بین ساکنین خوابگاه شهرک دانشگاه از تانکر استفاده کنند.

کلمات کلیدی: شهرک دانشگاهی صنعتی شریف، مشکل آب در شهرک دانشگاهی صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی شریف، ساکنان دانشگاه شریف، امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، شهرک نشینان دانشگاه شریف، خوابگاه متاهلین شهرک دانشگاهی شریف

آمار بازدید: 1157 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image