ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی رشته پزشکی مولکولی در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز راه‌اندازی می‌شود (23 تیر 92)

رشته پزشکی مولکولی در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز راه‌اندازی می‌شود (23 تیر 92)

سرپرست دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی شیراز، گفت: با موافقت وزارت بهداشت رشته پزشکی مولکولی از بهمن‌ماه امسال در این دانشکده راه‌اندازی خواهد شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، سیدفخرالدین مصباح، افزود: براساس این مصوبه اجازه پذیرش سه دانشجو در مقطع دکتری (PhD) از طریق آزمون سراسری، به این دانشکده داده شده است.


وی گفت: ایجاد رشته‌های علوم اعصاب در مقطع PhD و نانوفناوری پزشکی در مقطع فوق لیسانس نیز به تصویب هیات بورد رشته‌های مربوط و دبیرخانه علوم پایه وزارت بهداشت رسیده و برای تصویب نهایی در دستور کار شورای گسترش قرار گرفته است.


مصباح افزود: در راستای توسعه دانشکده علوم و فن‌آوری‌های نوین، مقدمات اولیه جهت راه‌اندازی دو رشته جدید سلولی کاربردی و آنتروپولوژی مولکولی در مقطع PhD نیز انجام شده که رشته سلولی کاربردی مصوب شورای‌عالی برنامه‌ریزی بوده و اکنون فقط دانشکده فن‌آوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی تهران در این رشته دانشجو می‌پذیرد.


سرپرست دانشکده علوم و فن‌آوری‌های نوین پزشکی شیراز، رشته آنتروپولوژی مولکولی برای نخستین بار توسط این دانشکده پیشنهاد و برنامه درسی آن تدوین شده است که بزودی این برنامه به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

کلمات کلیدی: رشته پزشکی مولکولی، آشنایی با رشته پزشکی مولکولی، راه اندازی رشته پزشکی مولکولی، درباره رشته پزشکی مولکولی، دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، رشته های جدید دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز

آمار بازدید: 488 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image