ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی شرکت بیش از 14 هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره قرآنی علوم پزشکی (22 تیر 92)

شرکت بیش از 14 هزار نفر از دانشگاهیان در جشنواره قرآنی علوم پزشکی (22 تیر 92)

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت درباره هجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: در این دوره از جشنواره قرآنی سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان وجود دارد که در مجموع 14 هزار و 235 نفر شرکت کردند و حضور دانشجویان نسبت به سال گذشته با رشد پنج درصدی همراه بود.به گزارش خبرگزاری مهر، حسین همتی با اعلام این خبر افزود: هیجدهمین جشنواره قرآنی اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در روزهای 24 تا 27 مردادماه سال جاری به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار می شود.


وی افزود: در این دوره از جشنواره قرآنی در بخش اساتید و در مجموع رشته‌ها 663 نفر حضور داشته‌اند که از این تعداد 341 نفر آنها را بانوان و 322 نفر را آقایان تشکیل داده‌اند. در بخش کارکنان نیز 7625 نفر در مجموع حضور داشته‌اند که از این تعداد بیش از 500 نفر در بخش پژوهشی و بیش از 5000 نفر در بخش کتبی و بقیه نیز در بخش شفاهی حضور داشته‌اند.

سرپرست مرکز قران و عترت وزارت بهداشت اظهار داشت: در بخش دانشجویان نیز 5937 نفر در مجموع همه بخش‌ها حاضر شده‌اند. همچنین در مجموع همه بخش‌ها، رشته‌ها و گروه‌ها نیز 14235 نفر حضور داشته اند.

وی اضافه کرد: پوستر هیجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور همزمان با برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم طی آیینی در ساعت 19:30 دقیقه شنبه 22 تیرماه رونمایی می شود.

کلمات کلیدی: جشنواره قرآنی علوم پزشکی، جشنواره قرآنی، علوم پزشکی، تعداد شرکت کنندگان جشنواره قرآنی علوم پزشکی، هجدهمین جشنواره قرآنی علوم پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی، علوم پزشکی

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image