ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش گسترش همکاری دانشگاه علم و صنعت با دانشگاههای 8 کشور اسلامی (19 تیر 92)

گسترش همکاری دانشگاه علم و صنعت با دانشگاههای 8 کشور اسلامی (19 تیر 92)

دبيرکل گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه برای توسعه همکاری های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری با رئیس دانشگاه علمن و صنعت دیدار کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور ايجاد زمينه همکاری دانشگاه علم و صنعت و گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه(گروه دی 8) دکتر علی محمد موسوی، دبير کل گروه دی 8، به همراه آقای دکتر اسماعيل افشاری، رئيس اداره همکاری‌های اقتصادی چندجانبه وزارت امور خارجه با تعدادی از مسئولين دانشگاه مذاکره و ديدار کردند.

اين مذاکره با هدف بررسی راه‌های توسعه همکاری مشترک علمی، پژوهشی و فناوری بين دانشگاه‌های هشت کشور اسلامی (گروه دی 8) و مشارکت دانشگاه علم و صنعت ايران انجام پذيرفت.

گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه، گروه اقتصادی متشکل از هشت کشور اسلامی در حال توسعه: ايران، ترکيه، پاکستان،‌ بنگلادش،‌ اندونزی، مالزی،‌ مصر و نيجريه است که در 15 ژوئن 1997 با هدف تقويت همکاری‌های اقتصادی کشورهای عضو تشکيل شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه علم و صنعت، اخبار دانشگاه علم و صنعت، اخبار جدید دانشگاه علم و صنعت، همکاری های دانشگاه علم و صنعت، پژوهش در دانشگاه علم و صنعت، خبرهای جدید دانشگاه علم و صنعت

آمار بازدید: 293 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image