ارتباط مستقیم با 30651 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری سومین دوره معرفت افزایی اساتید دانشگاه ارومیه (19 تیر 92)

برگزاری سومین دوره معرفت افزایی اساتید دانشگاه ارومیه (19 تیر 92)

سومین دوره معرفت افزایی (طرح ضیافت اندیشه) اساتید دانشگاه ارومیه به همت معاونت آموزشی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه برگزار شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست که با حضور 60 نفر از اساتید دانشگاه ارومیه برگزار شد، مباحثی همچون ضوابط و مقررات دانشگاهی، اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی، اخلاق علمی و حرفه‌ای، معرفت شناسی اسلامی و فلسفه علم، اصول تعلیم و تربیت اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.



حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در سخنانی توجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیات علمی در تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص و تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی و تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه را از جمله اهداف برگزاری این طرح آموزشی عنوان کرد.



وی همچنین فقه و زندگی، معرفت شناسی اسلامی، مدیریت اسلامی، کرسی آزاد اندیشی، اخلاق نقد و نقد پذیری و عرفان‌های نوظهور را از جمله برنامه‌های فرهنگی مهمی دانست که در این دوره 9 روزه به صورت کارگاه و گفتمان برای اساتید مطرح می شود.



همچنین بر اساس این گزارش در پایان این نشست به اعضای هیات علمی شرکت کننده گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

کلمات کلیدی: معرفت افزایی اساتید دانشگاه ارومیه، معرفت افزایی اساتید، دانشگاه ارومیه، اساتید دانشگاه ارومیه، اخبار جدید دانشگاه ارومیه، آخرین اخبار دانشگاه ارومیه، خبرهای دانشگاه ارومیه، استادهای دانشگاه ارومیه

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image