ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازنگری 800برنامه درسی تا سال 95 و ابلاغ 200 برنامه درسی جدید به دانشگاهها (18 تیر 92)

بازنگری 800برنامه درسی تا سال 95 و ابلاغ 200 برنامه درسی جدید به دانشگاهها (18 تیر 92)

دبیر شورای برنامه ریزی آموزش عالی از بازنگری 6 هزار سرفصل دروس دانشگاهی خبر داد و گفت: 14 هزار سرفصل در نوبت بازنگری تا پایان برنامه پنجم توسعه قرار دارد.


سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بازنگری برنامه درسی دانشگاهها در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از سال 89 در دستور کار وزارت علوم تحقیقات و فناوری قرار گرفته است اظهار داشت: براساس قانون برنامه پنجم توسعه باید بیش از 20 هزار سرفصل آموزشی را که معادل بیش از یکهزار برنامه درسی است در تمامی 3 مقطع تحصیلی مورد بازنگری قرار دهیم.

وی با تاکید براینکه در 2 سال ابتدایی قانون برنامه پنجم توسعه حدود 200 برنامه درسی که معادل 6 هزار سرفصل می شود، مورد بازنگری قرار گرفت و برنامه جدید برای آن تهیه و تدوین شده است، تصریح کرد: هم اکنون 200 برنامه جدید درسی به دانشگاهها ابلاغ شده و بخشی از آن نیز جایگزین برنامه های قبلی شده است که دانشگاهها می توانند این دروس را اجرایی کنند و این سرفصل ها هم اکنون در حال تدریس در دانشگاهها است.

قدیمی با بیان اینکه بازنگری 14 هزار سرفصل درسی برای 3 سال باقی مانده تا پایان برنامه پنجم در دستور کار قرار دارد گفت: براین اساس تا سال 95 حدود 800 برنامه درسی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: برنامه درسی جدید، برنامه درسی جدید دانشگاهها، برنامه درسی، بازنگری برنامه درسی دانشگاهها، سرفصل دروس دانشگاهی، بازنگری سرفصل دروس دانشگاهی، اصلاح سرفصل دروس دانشگاهی

آمار بازدید: 260 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image