ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد كمبود عضو هيات علمي در دانشگاه آزاد بجنورد (مرداد 91)

كمبود عضو هيات علمي در دانشگاه آزاد بجنورد (مرداد 91)

رییس دانشگاه آزاد بجنورد گفت: این دانشگاه در بسیاری از رشته‌ها نیازمند جذب هیات علمی به خصوص در سطح استادیار به بالا است.


علی فیروزنیا در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بيان اینکه طرح جامع آموزش در حال تدوین است، افزود: این طرح در سراسر کشور انجام می‌شود و در این راستا استان‌ها نیز از طریق کمیته‌های استانی نظرات خود را در خصوص روند پنج ساله دانشگاه‌های آزاد اعلام كرده و به جمع‌بندی می‌رسند.

وی ادامه داد: تاکنون برای جذب هیات علمی این دانشگاه هشت فراخوان اعلام شده است و نهمین فراخوان نیز به زودی اعلام خواهد شد. هم اکنون پرونده جذب 250 متقاضی در حال بررسی است که به تدریج این افراد جذب خواهند شد.

فیروزنیا با بیان اینکه علاوه بر آن این دانشگاه نیاز به جذب استاد با مدرک دکتری تخصصی نیز دارد، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری 10 نفر به اعضای هیات علمی این دانشگاه افزوده شود.

رییس دانشگاه آزاد بجنورد با بيان اينكه در سال جاری با این افراد تا زمان مصوب شدن طرح جامع آموزشی قرار داد یک ساله منعقد خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر 127 نفر عضو هیات علمی این دانشگاه هستند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد بجنورد، عضو هيات علمي در دانشگاه آزاد بجنورد، جذب هيات علمي در دانشگاه آزاد بجنورد، فراخوان جذب هيات علمي در دانشگاه آزاد بجنورد، استخدام هيات علمي در دانشگاه آزاد بجنورد

آمار بازدید: 1609 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image