ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش سهم دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد اشتغال (15 تیر 92)

افزایش سهم دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد اشتغال (15 تیر 92)

در بیانیه پایانی دهمین همایش معاونین آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بر افزایش سهم دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در تکمیل چرخه فناوری و ایجاد اشتغال تاکید شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیانیه دهمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد در واحد زنجان آمده است:


با سلام به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و درود به روان پاک و مطهر حضرت امام (ره) و شهدای میهن اسلامی و طلب طول عمر با عزت و سلامتی برای مقام معظم رهبری، آرزوی موفقیت برای تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به وی‍ژه رییس جمهور منتخب را از درگاه ایزاد منان مسئلت می‌نماییم.


ضمن عرض تبریک به مناسبت تحقق حماسه سیاسی در 24 خردادماه و خنثی سازی دسیسه‌های استکبار جهانی، تحقق حماسه اقتصادی را برای ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی آرزومندیم.


باتوجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر تحقق حماسیه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت بی نظیر مردم درخلق این حماسه تاریخی، شرکت‌کنندگان در این هماییش لازم می‌دانند ضمن عرض تبریک به مناسبت این پیروزی بزرگ از تمامی مردم حماسه ساز و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی کنند.


شرکت‌کنندگان در این همایش انتخابات شکوهمند را مقدمه‌ای در جهت تحقق حماسه اقتصادی دانسته، ضمن قدردانی از تلاش‌های دولت خدمتگزار و تبریک به رییس جمهور منتخب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌دارد برای سربلندی ایران اسلامی تمام توان و تدبیر خود را برای پیشبرد برنامه‌های ایشان بکار خواهد گرفت.


شرکت کنندگان در این همایش از تلاش‌های رییس دانشگاه در ارائه برنامه‌ها در ارتقا کیفی آموزشی با ملحوظ کردن اهداف فرهنگی برای حفظ شان و منزلت اعضای هیات علمی تشکر و قدردانی می‌کنند.


شرکت کنندگان در این همایش در راستای توسعه هدفمند آموزش عالی و تبدیل علم به فناوری بر تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی متناسب با نیازهای اساسی کشور تاکید کرده و از عموم تصمیم گیران و اعضا هیات علمی دانشگاه آزاد درخواست می‌کنند که با تلاش‌های جهادی و تخصصی خود در رسیدن به این امر مهم فعالیت کنند.


با توجه به اعمال تحریم‌های سنگین علیه جمهوری اسلامی ایران و تقاضای اجتماعی روز افزون در تاسیس رشته‌های کاربردی، علوم جدید و تحصیلات تکمیلی شرکت‌کنندگان بر ایجاد ظرفیت‌های جدید پذیرش دانشجو در تمامی مقاطع تحصیلی به ویژه تحصیلات تکمیلی تاکید کرده و تلاش خواهند کرد تا زمینه تحصیل علاقمندان آموزش عالی در رشته‌های مورد علاقه مبتنی بر رفع نیازهای کشور را فراهم آورند.


شرکت کنندگان متعهد می‌شوند در راستای افزایش سهم دانش آموختگان دانشگاه آزاد در تکمیل چرخه فناوری و ایجاد اشتغال، به تعامل گسترده با دستگاه‌های اجرایی کشور از یک سو و توانمندسازی دانشجویان و هدایت استعدادهای آنان به سمت رفع نیازهای واقعی کشور از سوی دیگر اهتمام ورزند.


شرکت کنندگان در این همایش مراتب قدردانی خود را از دیدگاه‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کرده و تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن این برنامه‌ها بکار خواهند گرفت و همچنین متعهد می‌شوند، برای انجام موفقیت آمیز تمامی برنامه‌ها از جمله تحقق طرح جامع آموزشی، تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی با تامین منابع درسی، تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، جذب، بورس و ارتقا اعضای هیات علمی، ارزیابی و رتبه‌بندی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه و رسیدگی جدی و اصولی به درخواست ها و مشکلات دانشجویان و اعضای هیات علمی تلاش خود را بکار گیرند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد اسلامی، اخبار دانشگاه آزاد اسلامی، اخبار جدید دانشگاه آزاد اسلامی، اشتغال و دانشگاه آزاد اسلامی، اشتغال، اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی

آمار بازدید: 296 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image