ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کمک هزینه تحصیلی دانشجویان غیرایرانی 50 درصد افزایش یافته است (15 تیر 92)

کمک هزینه تحصیلی دانشجویان غیرایرانی 50 درصد افزایش یافته است (15 تیر 92)

معاون سازمان امور دانشجویان گفت: از اول فروردین ماه امسال کمک هزینه تحصیلی دانشجویان غیرایرانی 50 درصد افزایش یافته است.



به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، مجتبی بذرافشان در یازدهمین آئین نکوداشت دانش‌آموختگان غیرایرانی و ششمین جشنواره فرهنگ ملل که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد با اعلام این خبراظهار داشت: در این مراسم 174 فارغ‌التحصیل غیرایرانی از 25 کشور حضور دارند که از این تعداد 72 نفر در مقطع کارشناسی، 70 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 32 نفر در مقطع دکتریتحصیل کرده اند.



وی افزود: این دانشجویان از 17 دانشگاه وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری فارغ‌التحصیل شده‌اند و این آئین منحصرا مربوط به دانش‌آموختگان دانشگاه های تابع وزارت علوم است.



بذرافشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نسبت به پذیرش و جذب دانشجویان غیرایرانی نگاهی ارزش مدارانه دارد و در این بین نگاه اقتصادگرانه و مادی مطرح نیست ، گفت: انتظار ما از دانش‌آموختگان غیر ایرانی این است که ارتباط علمی و فرهنگی خود را تداوم بخشند و پس از بازگشت به کشور خود نیز ارتباط خود را با ما قطع نکنند و سفیرانی از جمهوری اسلامی ایران در کشورخود باشند.



معاون سازمان امور دانشجویان در ادامه گفت: برنامه آموزش عالی کشور برای پنج سال آینده، جذب 25 هزار نفر دانشجوست که برای تحقق آن سالانه 2000 دانشجوی بورسیه و 3000 دانشجوی غیربورسیه پذیرفته می‌شوند که البته امسال نسبت به سال گذشته رقم صعودی خوبی داشته‌ایم.



وی افزود: تلاش ما در جهت ارتقای کیفی آموزش، پژوهش و ارائه خدمات بهتربه دانشجویان غیر ایرانی است.

کلمات کلیدی: کمک هزینه تحصیلی دانشجویان غیرایرانی، افزایش کمک هزینه تحصیلی دانشجویان غیرایرانی، کمک هزینه تحصیلی، دانشجویان غیرایرانی

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image