ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تصویب طرح تأسیس آزمایشگاه ملی دانشگاه آزاد در ماهشهر (14 تیر 92)

تصویب طرح تأسیس آزمایشگاه ملی دانشگاه آزاد در ماهشهر (14 تیر 92)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 6 از تصویب طرح تاسیس آزمایشگاه ملی در ماهشهر با توجه به نیاز دانشگاه‌ها و صنایع استان برای انجام آزمایشات تحقیقاتی خبرداد.




دکتر مسعود صدری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارداشت: در حال حاضر دانشگاه‌های استان برای انجام آزمایشات تحقیقاتی خود، به صورت معدودی از آزمایشگاه‌های استان‌های دیگر و تهران استفاده می‌کنند، اما با تاسیس این آزمایشگاه‌، دیگر با هیچ‌گونه کمبود تأسیسات و تجهیزات آزمایشگاهی در استان مواجه نخواهیم بود.



وی با اشاره به حمایت‌های استانداری از اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: اعتبارات احداث این آزمایشگاه‌ از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع تأمین می‌شود و در حال حاضر زمینی به‌ این منظور از سوی دانشگاه اختصاص یافته‌ است.



رییس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 6 با بیان اینکه طرح احداث این آزمایشگاه‌ با حضور واحدها و مراکز دانشگاه آزاد منطقه 6 مطرح و در نهایت در جلسه هفته گذشته با استاندار، با متراژ 20 هکتار تصویب شد، اظهارکرد: این آزمایشگاه‌ با هدف افزایش سرعت عمل و کاهش هزینه‌های آزمایشات علمی و تحقیقاتی پژوهشگران و دانشجویان استان راه‌اندازی می‌شود و درصدد هستیم گستره خدمات این آزمایشگاه‌، نیاز پژوهشگران نیمه جنوب‌ غربی کشور را به‌ طور فعال پوشش دهد.



وی با بیان اینکه این آزمایشگاه با اعتبار اولیه 20 میلیارد تومان احداث می‌شود، تصریح کرد: چشم‌انداز آن به‌ عنوان آزمایشگاهی ملی این است که بتوانیم در استان خودکفا باشیم.


کلمات کلیدی: طرح تأسیس آزمایشگاه ملی، طرح تأسیس آزمایشگاه ملی دانشگاه آزاد، تصویب طرح تأسیس آزمایشگاه ملی، تأسیس آزمایشگاه ملی دانشگاه آزاد، تأسیس آزمایشگاه ملی، دانشگاه آزاد، آزمایشگاه ملی دانشگاه آزاد، آزمایشگاه ملی دانشگاه آزاد ماهشهر

آمار بازدید: 572 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image