ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی سرانجام خوابگاه‌های دانشجویی "دانشگاه ایران" (12 تیر 92)

سرانجام خوابگاه‌های دانشجویی "دانشگاه ایران" (12 تیر 92)

معاون دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه با انتزاع دانشگاه ایران دانشجویان متاهل این دانشگاه نمی‌توانند از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران استفاده کنند، گفت: این دانشگاه می‌تواند خوابگاه متاهلی را که پیش از ادغام داشت، دوباره راه‌اندازی کند.




دکتر محمد حسین آیتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران بعد از انتزاع این دو دانشگاه، اظهارکرد: هیچ یک از خوابگاه‌های دو دانشگاه فروخته نشده و تغییر کاربری نداده است، بنابراین دانشگاه ایران با مشکل خوابگاهی ربرو نیست.



وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران قبل از ادغام در دانشگاه تهران یک خوابگاه متاهلی داشت که هشت خانواده در آن زندگی می کردند، اما پس از ادغام 1200 دانشجو به این خوابگاه فرستاده شدند و متاهلینی که در این خوابگاه زندگی می کردند به خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران انتقال یافتند، اما هنوز این خوابگاه به دانشگاه ایران تعلق دارد.



معاون دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص وضعیت خوابگاهی دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی ایران، تصریح کرد: زوج‌هایی که بعد از ادغام در خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه تهران حضور داشتند، الان با انتزاع دیگر نمی‌توانند از این خوابگاه‌ها استفاده کنند، اما اگر دانشگاه ایران بخواهد می‌تواند خوابگاه متاهلی خود را راه‌اندازی کند.



آیتی در خصوص راه اندازی مجدد خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: اگر معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه تصمیم بگیرد که دانشگاه ایران خوابگاه متاهلی داشته باشد، این خوابگاه به دانشگاه ایران باز می‌گردد و مشکلی در این زمینه برای دانشجویان وجود نخواهد داشت.

کلمات کلیدی: خوابگاه‌های دانشجویی، سرانجام خوابگاه‌های دانشجویی، عاقبت خوابگاه‌های دانشجویی، دانشگاه ایران، خوابگاه دانشگاه ایران، اخبار دانشگاه ایران، اخبار جدید دانشگاه ایران

آمار بازدید: 420 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image