ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تأمین امکانات رفاهی دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی جدید (11 تیر 92)

تأمین امکانات رفاهی دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی جدید (11 تیر 92)

معاون آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیر با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۲-۹۳ از 23 شهریورماه، گفت: آغاز زودتر از موعد سال تحصیلی گذشته کیفیت لازم را نداشت ولی امسال هماهنگی‌های لازم برای تسهیل در رفاه دانشجویان انجام می‌شود.


بهزاد وثوقی معاون آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز سال تحصیلی 92-93 از اواسط شهریورماه، گفت: سال گذشته نیمسال اول تحصیلی از 18 شهریورماه آغاز شد که کیفیت لازم را نداشت زیرا سال اول اجرای برنامه آغاز زودتر از موعد سال تحصیلی بود ولی امسال که سال تحصیلی از 23 شهریورماه آغاز می‌شود، امیدواریم با انجام هماهنگی‌های لازم کیفیت آموزشی و رفاهی دانشگاه‌ها در آغاز سال تحصیلی بدون مشکل باشد.

وی افزود: در حال حاضر با معاونت دانشجویی دانشگاه هماهنگی‌هایی صورت گرفته است تا از نظر خوابگاه و غذا و سایر امکانات رفاهی دانشجویان در آغاز سال تحصیلی با مشکلی مواجه نشوند.

وثوقی اضافه کرد: همچنین با اساتید دانشگاه نیز هماهنگ شده است تا مسائل آموزشی با بهترین کیفیت انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیر اظهار داشت: با توجه به تجربه سال گذشته در آغاز زودتر از موعد سال تحصیلی، امسال نیمسال اول با کیفیت بالای رفاهی و آموزشی در دانشگاه خواجه‌نصیر آغاز می‌شود.

کلمات کلیدی: تأمین امکانات رفاهی دانشجویان، امکانات رفاهی دانشجویان، سال تحصیلی جدید، رفاه دانشجویان، دانشگاه خواجه‌نصیر، اخبار دانشگاه خواجه‌نصیر، اخبار جدید دانشگاه خواجه‌نصیر

آمار بازدید: 354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image