ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور نحوه ارائه ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور (11 تیر 92)

نحوه ارائه ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور (11 تیر 92)

رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره، گفت: مسئولیت رعایت در پیش‌نیاز دروس به عهده دانشجو است و حذف و اضافه در نیمسال تابستان امکان‌پذیر نیست.




محمود شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای ترم تابستانه، تصریح کرد: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 29 تیر تا هشتم مردادماه از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی (سیستم گلستان) مطابق برنامه زمان‎‌بندی انجام می‌پذیرد.



وی با اشاره به اینکه دروس قابل ارایه در دوره تابستان دانشگاه پیام‌نور هشت واحد درسی است، اظهارکرد: امتحانات نیمسال تابستان در پنج نوبت در هر روز برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند فقط دروسی که دارای کد انتخاب واحد و تاریخ امتحان است، اخذ کنند.



رییس دانشگاه پیام‌نور خرم‌دره با اشاره به وضعیت دانشجویان واجد شرایط معرفی به استاد، گفت: دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد هستند (به استثنای دروس عملی) می‎توانند درس مورد نظر را از طریق مراجعه حضوری به آموزش مرکز و تکمیل فرم مربوطه انتخاب کنند.



وی با اشاره به تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستانه، خاطرنشان کرد: کارت آزمون از 22 مرداد تا 10 شهریورماه از طریق سیستم جامع آموزشی قابل دریافت است و دانشجویان می‌توانند در این فاصله زمانی نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه از این سیستم اقدام کنند، همچنین امتحانات نیز در روزهای دوم تا دهم شهریورماه برگزار می‌شود.


کلمات کلیدی: ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور، ترم تابستان دانشگاه پیام‌نور، ترم تابستان، دانشگاه پیام‌نور، حذف و اضافه در نیمسال تابستان، حذف و اضافه، نیمسال تابستان، حذف و اضافه پیام نور، نیمسال تابستان پیام نور

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image