ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی ارائه تسهیلات به فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز جهان (11 تیر 92)

ارائه تسهیلات به فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز جهان (11 تیر 92)

معاون پشتیبانی ومدیریت منابع وسرپرست اموردانش آموختگان سازمان اموردانشجویان، گفت: تسهیلات جدید به دانشجویانی که ازدانشگاه‌های B و A جهان فارغ‌التحصیل می‌شوند، ارائه می‌شود.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکترمحمدحسین مجلس آرا، با بیان اینکه در آیین‌نامه جدید ارزشیابی دانشگاه‌های جهان دانشجویان دانشگاه‌های B و A پس از فارغ‌التحصیلی فقط بررسی شکلی می‌شوند، تصریح کرد: بر این اساس بررسی فناوری به آن معنا در خصوص فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های A و B صورت نمی‌گیرد.



وی افزود: ضمنا این دسته‌بندی به ما ایده می‌دهد که اگر دانشجویان بخواهند بورس شوند، فقط در گروه دانشگاه‌های A و B بورس شوند.



مجلس آرا در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه‌های B وA جهان، افزود: شاید این فارغ‌التحصیلان در اولویت استخدامی قرار گرفته و یا امتیازهایی چون پرداخت وام برای آنها قائل شویم.



سرپرست اموردانش آموختگان سازمان اموردانشجویان، افزود: همچنین به دانشجویان گروه ضعیف دانشگاه‌های جهان هم هشدار داده می‌شود که مدارک این دسته از دانشجویان تحت شرایطی ارزیابی می‌شود و این امر به دلیل این است که استقبال کمتری از دانشگاه‌های ضعیف برای ادامه تحصیل در ایران ایجاد شود.

کلمات کلیدی: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز جهان، فارغ‌التحصیلان، دانشگاه‌های ممتاز جهان، وام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز جهان، تسهیلات فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز جهان، استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ممتاز جهان

آمار بازدید: 365 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image