ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور وضعیت ادامه تحصیل مربیان پیمانی در کنکور دکتری مشخص شد (مهر 90)

وضعیت ادامه تحصیل مربیان پیمانی در کنکور دکتری مشخص شد (مهر 90)

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای وضعیت سهمیه مربیان آموزشی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 90 را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به ابلاغیه 6 مهرماه سال 90 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه مربیان رسمی (قطعی و آزمایشی) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اعم از دولتی و غیردولتی) و دستگاههای اجرایی، همچنین مربیان پیمانی مؤسسات مذکور تحت شرایطی می توانند در دوره دکتری ادامه تحصیل دهند.

بر این اساس، این گروه از داوطلبان با حداقل 3 سال سابقه کار تا زمان ثبت‌نام (اسفند 89) و مشروط به تایید صلاحیت‌های علمی و عمومی آنان توسط هیئت های مرکزی جذب، در صورت قبولی در آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سال 90 می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

لذا برای آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط استفاده از سهمیه مذکور بوده ولی سهمیه مربوطه برای آنان اعمال نشده است در فاز افزایش ظرفیت آزمون دکتری (Ph.D) این سهمیه برای آنان اعمال خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، نظر به اینکه در خصوص افزایش ظرفیت این آزمون، مراحل اجرایی کار در حال پیگیری است، لازم است پس از مشخص شدن ظرفیتهای مذکور، اطلاعیه این سازمان از طریق سایت سازمان و هفته‌نامه پیک سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

از داوطلبان کنکور دکتری تقاضا شده است به هیچ عنوان برای این موضوع به سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نکنند.

به گزارش مهر، اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 1390 پنجشنبه 25 فروردین در 32 شهر کشور و61 حوزه امتحانی با رقابت 130 هزار و 900 نفر در گروه های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی، زبانهای خارجی، دامپزشکی، هنر و تربیت بدنی و 107 کد رشته برگزار شده است.

همچنین بر اساس تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد که ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری از 5 هزار و 600 نفر به 10 هزار نفر افزایش پیدا کند که این میزان افزایش ظرفیت طی مرحله بعدی پذیرش صورت می گیرد. اما پس از اعلام نتایج نخستین آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 90 موج اعتراضات پذیرفته نشدگان این آزمون آغاز شد.

کلمات کلیدی: مربیان پیمانی، کنکور دکتری، سهمیه مربیان، سازمان سنجش، آزمون نیمه متمرکز، دکتری

آمار بازدید: 2026 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image