ارتباط مستقیم با 30664 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آمار غایبان کنکور سراسری سال 92 اعلام شد (9 تیر 92)

آمار غایبان کنکور سراسری سال 92 اعلام شد (9 تیر 92)

مشاور عالی سازمان سنجش ضمن ارائه آماری اعلام کرد که 120 هزار و 531 داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را دریافت نکرده و در واقع غایب کنکور به شمار می آیند.



حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره میزان غایبان کنکور سراسری سال جاری بر اساس عدم دریافت کارت ورود به جلسه، گفت: برای شرکت در آزمون سراسری 92 تعداد یک میلیون و 83 هزار و 571 نفر ثبت نام کردند که برخی از این داوطلبان به منظور ورود به جلسه باید دو یا سه کارت دریافت می کردند.

وی ادامه داد: از تعداد افرادی که در کنکور ثبت نام کرده بودند تعداد 963 هزار و 40 داوطلب معادل 88.88 درصد از شرکت کنندگان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده و تعداد 120 هزار و 531 نفر معادل 11.12 درصد از شرکت کنندگان نیز هیچ کارتی دریافت نکردند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، این تعداد داوطلبان در واقع غایبان کارت محسوب می شوند و حتی اگر برای شرکت در آزمون حاضر شده اما کارت دریافت نکرده بودند به هیچ عنوان حق شرکت در کنکور نداشته و جز غایبان به شمار می آیند.

توکلی یادآوری کرد: ممکن است یک عده هم کارت دریافت کرده اما سر جلسه حاضر نشده اند که آمار این تعداد داوطلبان طی روزهای آینده مشخص می شود.

کلمات کلیدی: غایبان کنکور سراسری سال 92، غایبان کنکور، کنکور سراسری سال 92، کنکور 92، کنکور

آمار بازدید: 532 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image