ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی راه اندازی بخش منابع آموزشی چند رسانه‌ای در جهاد دانشگاهی شریف (8 تیر 92)

راه اندازی بخش منابع آموزشی چند رسانه‌ای در جهاد دانشگاهی شریف (8 تیر 92)

معاون آموزشي جهاددانشگاهي صنعتي شريف از راه اندازي و آغاز فعاليت دپارتمان آموزش های مستندسازی و تولید منابع آموزشی چندرسانه ای در جهاددانشگاهی صنعتی شریف خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی پرهیزکار با اشاره به برگزاری دپارتمان آموزش‌هاي مستندسازي در واحد جهاد دانشگاهی شریف گفت: آموزش مستندسازی طرح‌های بزرگ صنعتی، تهیه مالتی مدیای معرفی طرح‌ها، دستاوردها و رویدادهای صنعتی و فناوری، تولید مواد آموزشی چند رسانه‌ای و محتوای الکترونیکی، تکنیک‌ها و روش‌های مستندسازی از قبیل کارگردانی، تدوین، تصویربرداری و فیلمنامه نویسی از جمله دوره‌هاي آموزشي اين گروه است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تلاش در جهت ارتقاء كمي و كيفي آثار مستند و ماندگار صنعتی و آموزشی را از اهداف اصلی این واحد در راه اندازي دپارتمان آموزش‌هاي مستندسازي ذكر كرد و افزود: ساخت آثار مستند و ماندگار صنعتی و آموزشی از طریق تعامل با متخصصان، مسئولان و متوليان بخش‌هاي مختلف صنعتي و آموزشی كشور بخشي ديگر از فعاليت‌هاي معاونت آموزشي جهاددانشگاهي صنعتي شريف در اين زمينه است.

پرهيزكار ادامه داد: توليدات چند رسانه‌اي معاونت آموزشي جهاددانشگاهي صنعتي شريف با هدف مستندسازي و انتقال تجربيات متخصصان كشور در حوزه‌هاي مختلف و به منظور افزایش مهارت‌ها و توانمندی‌های شغلی و حرفه‌ای دانشجویان، متخصصان و شاغلان بخش‌های مهندسی و صنعتی انجام مي‌شود.

وي یادآور شد: برگزاری سالانه جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی، ارتباط سازمان يافته با مستندسازان با تجربه علمی و صنعتي كشور، ارائه خدمات تخصصی به مشتریان پس از توليد آثار و آشنايي نزديك با همه ظرفيت‌هاي موجود كشور در زمينه فيلم‌هاي مستند صنعتي از جمله امتیازهایی است که مركز مستندسازي و توليد منابع آموزشی چند رسانه‌اي جهاددانشگاهي صنعتي شريف از آن برخوردار است.

کلمات کلیدی: جهاد دانشگاهی شریف، جهاد دانشگاهی، دانشگاه شریف، منابع آموزشی چند رسانه‌ای، منابع آموزشی، چند رسانه‌ای

آمار بازدید: 396 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image