ارتباط مستقیم با 30752 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ایجاد دانشگاه جامع صنفی در گیلان (6 تیر 92)

ایجاد دانشگاه جامع صنفی در گیلان (6 تیر 92)

نایب رئیس شورای اصناف کشور از ایجاد دانشگاه جامع صنفی در رشت خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جلال‌الدین محمد شکریه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد شهرک صنفی در این شهر اظهار کرد: صنوف مختلف شهر رشت ساماندهی می‌شوند.

وی از ایجاد دانشگاه جامع صنفی در شهرک صنفی رشت خبر داد و افزود: شهرک تعمیرکاران خودرو در رشت ایجاد می‌شود و این امر با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهر بسیار حائز اهمیت است.

شکریه با بیان اینکه صنوف از تسهیلات با سود پایین برخوردار نیست، تصریح کرد: تنها پنج درصد صنوف کشور توانستند از وام پنج میلیون تومانی استفاده کنند.

رئیس مجمع امور صنفی رشت به فعالیت 100 هزار واحد صنفی در گیلان اشاره کرد و افزود: 80 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب هستند.

وی با اشاره به دهه تولید ملی از یکم‌ تا 10 تیر جاری، بیان کرد: برگزاری دهه تولید و تجارت نشان دهنده اهمیت این موضوع در جامعه است.

شکریه بخشی از طرح ملی تنظیم بازار را به عهده اصناف دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از تنظیم بازار به شورای اصناف کشور واگذار شده است.

نایب رئیس شورای اصناف کشور از تشکیل واحد بازرسی و نظارت بازار توسط این شورا خبر داد و یادآور شد: تمام برنامه‌های تنظیم و کنترل بازار هدف‌گذاری شده است.

وی گیلان را جزو سه استان برتر کشور در زمینه تنظیم بازار خواند و اظهار کرد: ایجاد نمایشگاه‌های فصلی، طرح ضیافت و پاییزه از جمله وظایف صنوف است.

شکریه میزان اشتغالزایی هر واحد صنفی را بین 2.5 تا 3.2 نفر اعلام کرد و افزود: سه میلیون واحد صنفی در کشور فعالیت می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی رشت هماهنگی صنوف با خانواده‌ها در ایجاد مشاغل خانگی را تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: صنوف می‌توانند از کالای تهیه شده خانگی استفاده کنند.

وی مقابله با اجناس چینی را از دیگر فعالیت‌های شورای اصناف کشور عنوان کرد و گفت: کارگر و کارفرما به وجود همدیگر نیاز دارند و بعضی از قوانین باید اصلاح و بازنگری شود.

شکریه خواستار اصلاح قوانین مالیاتی کشور شد و بیان کرد: مالیات سنگین کارآفرین و سرمایه‌گذار را تنبیه می‌کند.

نایب رئیس شورای اصناف کشور اصلاح بعضی از قوانین در خلق حماسه اقتصادی را تاثیرگذار دانست.

کلمات کلیدی: دانشگاه جامع صنفی، دانشگاه جامع صنفی گیلان، دانشگاه گیلان، ایجاد دانشگاه جامع صنفی

آمار بازدید: 316 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image