ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور مصاحبه اختصاصی با مجتبی حسینی رتبه چهارم و سمیرا افضلی شهری رتبه نهم کشور در کنکور 91 رشته علوم انسانی (مرداد 91)

مصاحبه اختصاصی با مجتبی حسینی رتبه چهارم و سمیرا افضلی شهری رتبه نهم کشور در کنکور 91 رشته علوم انسانی (مرداد 91)

رتبه چهارم کشور در رشته علوم انسانی گفت: فعالیت در عرصه علوم قضایی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد و اگر در مسیری که برای خدمت به کشورم دنبال می کنم سرنوشتم مثل احمدی روشن شود، به این امر افتخار می کنم.


به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی از مدرسه فرهنگ ثارالله ناحیه 6 مشهد ظهر پنجشنبه در مراسم تقدیر از برترین های کنکور در مشهد با بیان اینکه از مسئولین انتظار دارد توجه بیشتری به این رشته شود؛ اظهار داشت: با همین امکانات محدود از بین 32 دانش اموز رشته علوم انسانی در دبیرستان فرهنگ، 2 نفر موفق به کسب رتبه تک رقمی شدند.


جهت کتاب های درسی به سمت خلاقیت پروری است

وی افزود: خوشبختانه در بخش تالیف کتاب های رشته علوم انسانی کارهای خوبی صورت گرفته و جهت کتاب های درسی به سمت خلاقیت پروری است.


رمز موفقیت در کنکور دعای خیر پدر و مادر

رتبه چهارم رشته علوم انسانی، در خصوص دانشگاه و رشته مورد علاقه خود، علوم قضائی در دانشگاه تهران را عنوان کرد.

حسینی افزود: آبروی یک انسان برای من مهمتر از جان آدمها است و فعالیت در این عرصه خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد و اگر سرنوشتم مثل احمدی روشن شود، هیچ باکی نداشته و افتخار می کنم.

حسینی از زحمات پدر و مادر خود تشکر کرده و رمز موفقیت خود را دعای خیر پدر و مادر ، توکل به خدا کمک دبیران و پشتکار خود دانست.


آرامش در خانواده و توکل به خدا رمز موفقیت است

سمیرا افضلی شهری رتبه نهم رشته علوم انسانی از مدرسه نمونه دولتی شهرستان گناباد نیز، اطمینان خاطر و اعتماد به نفس، آرامش در خانواده و توکل به خدا را رمز موفقیت خود دانست.

گفتنی است، در پایان برترین های علمی استان از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفته و به رسم یادبود هدایائی به آنان اهدا شد.

کلمات کلیدی: مجتبی حسینی، مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 91، مصاحبه با مجتبی حسینی رتبه چهارم کشور، مصاحبه با نفرات برتر کنکور سراسری 1391، مصاحبه با رتبه چهارم کنکور 91 علوم انسانی

آمار بازدید: 1439 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
علیرضا شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۸

خوب بودامابسیاری از پرسش هایمان بی پاسخ ماند

شکوفه هدایتی شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

مجتبی عزیز تلاشت نزد خدا بی نتیجه نماند .به امید موفقیت های دیگر تو