ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار (3 تیر 92)

پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار (3 تیر 92)

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی ارشد ترانزیت خارجی و بهینه‌سازی لجستیکی بنادر در دانشگاه علمی کاربردی این منطقه خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، ملک زاده ضمن حمایت از دستاوردهای علمی این دانشگاه از مسئولین دانشگاه­‌های معتبر کشور جهت بازدید از امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه و برنامه ریزی جهت راه‌اندازی شعب خود در منطقه آزاد چابهار دعوت کرد.



وی افزود: هم اکنون دانشگاه پردیس سیستان و بلوچستان، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بین‌المللی چابهار در منطقه آزاد چابهار فعالیت می‌کنند و این منطقه از ظرفیت بالا و مناسب آموزشی و خوابگاهی برخوردار بوده و شاهد رشد روزافزون پذیرش دانشجو در این دانشگاه‌ها می‌باشد.



شایان ذکر است، دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد با پذیرش حدود 2000 دانشجو در 20 رشته مرتبط با نیازمندی‌های منطقه از بدو آغاز به کار آن تاکنون توسط سازمان منطقه آزاد چابهار ایجاد شده و مراحل رشد و توسعه آموزشی و عمرانی را در این مدت طی کرده است.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی ارشد، پذیرش دانشجو، ارشد، دانشجوی ارشد، دانشگاه علمی کاربردی، ارشد دانشگاه علمی کاربردی، علمی کاربردی، علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار، ارشد علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار

آمار بازدید: 1009 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
یاسر نارویی شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

ثبت نام سال 93دانشگاه علمی کاربردی منطقه ازاد چابهار