ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نشریه واحد علوم و تحقیقات بزرگ‌ترین شاخص تأثیر در منطقه را کسب کرد (3 تیر 92)

نشریه واحد علوم و تحقیقات بزرگ‌ترین شاخص تأثیر در منطقه را کسب کرد (3 تیر 92)

نشریه بین المللی IJEST واحد علوم و تحقیقات بزرگ‌ترین شاخص تاثیر (Impact Factor) در کشور و منطقه را کسب کرد.



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جعفر نوری سرپرست دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات گفت: نشریه بین‌المللی علوم و تکنولوژی محیط زیست (IJEST) واحد علوم و تحقیقات برای چهارمین بار متوالی، موفق به اخذ بزرگ‌ترین شاخص تأثیر (Impact Factor) در کشور و منطقه به میزان 844/1 IF = از مرکز ISI/Web of Science شد.

وی این موفقیت را نشانگر تلاش و تسلط علمی و مشارکت اساتید برجسته علوم محیط زیست، ورود به نمایه‌های پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر جهانی و داوری‌های بهینه دانست و افزود: هرساله و در ماه جولای، نشریات برگزیده تخصصی ISI در کل جهان مورد بازنگری و رتبه‌بندی علمی دقیق قرار می گیرد و در قالب شاخص تأثیر(Impact Factor) توسط ناشر جهانی تامسون روترز منتشر می‌شود.

وی با بیان این مطلب که این مجلات در نتیجه عملکرد تعداد وصول مقالات جهانی، چگونگی بررسی و داوری مقالات، درصد پذیرش کیفی و چاپ و میزان مشارکت‌های بین‌المللی آنان مورد بررسی قرار می‌گیرند، افزود: امسال نشریه IJEST وابسته به دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات بار دیگر افتخار آفرینی کرده و توانست در سطح کشور و منطقه در رشته محیط زیست در رتبه نخست و با بالاترین شاخص تأثیر (844/1IF = ) قرار گیرد.

به گفته نوری، در این امتیازبندی دومین و سومین رتبه متعلق به دو نشریه برتر دانشگاه تهران و چهارمین و پنجمین رده‌بندی از آن دو نشریه دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

نوری ادامه داد: این نشریه تخصصی محیط زیست و انرژی به عنوان تنها نشریه ISI دارای IF در سطح دانشگاه‌های آزاد به صورت فصلنامه چاپ می‌شود و با استقبال بی نظیر نویسندگان و دانشجویان در سرتاسر جهان روبرو شده است.

وی با بیان این مطلب که این شاخص در میان تمامی نشریات واجد IF در کشور و منطقه خاورمیانه در رشته محیط زیست در مرتبه اول قرار دارد‌، افزود: نشریه IJEST هم اکنون در 85 پایگاه اطلاعاتی در سطح جهان اندکس شده است.

وی تصریح کرد: این نشریه دارای فعالیت 9 ساله بوده و در شاخص تأثیر (Impact Factor) در رده اول کشور و منطقه قرار دارد.

کلمات کلیدی: نشریه واحد علوم و تحقیقات، نشریه بین المللی IJEST، واحد علوم و تحقیقات، Impact Factor، نشریه بین‌المللی علوم و تکنولوژی محیط زیست، IJEST، نشریه IJEST، نشریات برگزیده تخصصی ISI

آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image