ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجوی پولی از مهرماه در دانشگاه زنجان (1 تیر 92)

پذیرش دانشجوی پولی از مهرماه در دانشگاه زنجان (1 تیر 92)

رئیس دانشگاه زنجان از دو برابر شدن دانشجویان دکتری این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: تعداد دانشجویان دکتری دانشگاه زنجان مهر ماه 92 به بیش از 300 نفر می رسد.


دکتر محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای گسترش تحصیلات تکمیلی و با پیگیری مسئولین دانشگاه در ترم اول سال تحصیلی 93-92 (مهر 1392) طبق موافقت شورای گسترش آموزش عالی، دانشگاه زنجان در 53 رشته گرایش مقطع دکتری با پذیرش بیش از 112 دانشجو در این مقطع، تعداد دانشجویان دکتری خود را به 305 نفر خواهد رساند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تولید علم در مقطع دکتری دانشگاه زنجان را با جهش مطلوبی مواجه خواهد کرد، مسئولین دانشگاه با اخذ مجوز راه‏‎ اندازی پردیس خودگردان، تلاش ‏هایی را درخصوص افزایش سطح کیفی این مهم انجام داده‏ اند.

رئیس دانشگاه زنجان افزود: ضمن رشد کمّی 400 درصدی رشته گرایش ‏های دکتری دانشگاه زنجان در حال حاضر 87 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 62 رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کاردانی با حضور بیش از 11 هزار دانشجو در 3 سال اخیر شتاب خوبی را در جهت اعتلای علمی کشور به خود گرفته است که امیدواریم با برنامه‏ ریزی ‏های انجام شده در آینده نزدیک شاهد افزایش‏ های کمّی و کیفی علمی دانشگاه باشیم.

وی همچنین یادآورشد: پردیس خودگردان دانشگاه زنجان از مهر یا بهمن ماه در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرش خواهد کرد.

افشارچی گفت: لیست رشته هایی که در پردیس خودگردان دانشگاه ارایه خواهد شد به زودی اعلام می شود.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی پولی، پذیرش دانشجو، دانشجوی پولی، پذیرش دانشجوی شهریه ای، دانشگاه زنجان، اخبار دانشگاه زنجان، دانشجوی پولی دانشگاه زنجان، تعداد دانشجویان دکتری دانشگاه زنجان، تعداد دانشجویان، دکتری دانشگاه زنجان

آمار بازدید: 509 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image