ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اعلام نتایج آزمون تمام دروس دانشگاه پیام نور بعد از آزمون (23 خرداد 92)

اعلام نتایج آزمون تمام دروس دانشگاه پیام نور بعد از آزمون (23 خرداد 92)

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از اجرایی کردن اعلام نتایج آزمون تمام دروس این دانشگاه خبرداد و گفت: درتلاشیم از نیمسال بعدی بتوانیم درتمام دروس اعلام نتایج آزمون را بلافاصله پس از امتحانات اجرایی کنیم.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر دل افکار گفت: اعلام نتایج آزمون قبل از خروج داوطلب از محل برگزاري آزمون يكي از تغییراتي بود كه در این نیم سال تحصیلی در دانشگاه پيام نور صورت گرفت و استقبال چشم گیر داوطلبان را در پی داشت.

وی گفت: نیم سال دوم تحصیلی سال 91-92 همراه با تغییرات فراوانی برای دانشجویان و خانواده پیام نور بود که از جمله این تغییرات می توان به برگزاری امتحانات بدون کاغذ در 506 مرکز پیام نور و برگزاری آن لاین این امتحانات در واحدها و مراکز این دانشگاه ها اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ما درتلاشیم از نیم سال بعدی بتوانیم درتمام دروس اعلام نتایج آزمون را بلافاصله پس از امتحانات اجرایی کنیم افزود: این شیوه علاوه بر رفع نگرانی داوطلبان سهولت و فراغت بیشتری را نیز برای اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور فراهم کرده است.

کلمات کلیدی: دروس دانشگاه پیام نور، آزمون دروس دانشگاه پیام نور، نتایج آزمون دروس دانشگاه پیام نور، پیام نور، دانشگاه پیام نور، اخبار دانشگاه پیام نور، جدیدترین اخبار دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 769 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image