ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه صرفه جویی در مصرف کاغذ با برگزاری امتحانات دانشگاه پیام‎نور به صورت الکترونیک (17 خرداد 92)

صرفه جویی در مصرف کاغذ با برگزاری امتحانات دانشگاه پیام‎نور به صورت الکترونیک (17 خرداد 92)

رییس دانشگاه پیام‎نور استان زنجان با اشاره به برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت الکترونیکی، گفت: با برگزاری امتحانات به صورت الکترونیک، علاوه بر کاهش تعداد مراقبان امتحان، در استفاده از کاغذ نیز صرفه‎جویی شده است.




سیدمحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهارکرد: آزمون‌های الکترونیک نوعی آزمون جدید در دانشگاه است که مزایای بسیار زیادی، از جمله صرفه‎جویی در مصرف کاغذ، صرفه‎جویی در بهره‎گیری از نیروی انسانی، سرعت عمل بالا و آشنایی دانشجویان با ابزار جدید دارد.



وی افزود: در پی برگزاری امتحانات به صورت الکترونیک، علاوه بر کاهش تعداد مراقبان امتحان، در استفاده از کاغذ نیز صرفه‎جویی شده است که کاهش استفاده از 20 هزار کاغذ در استان، نمونه بارز آن باست.



وی با بیان اینکه برگزاری امتحانات به صورت الکترونیک، ابتکار دانشگاه پیام‎نور بوده است، تصریح کرد: بنابراین در هر تجربه جدید، مشکلات جدید بروز می‌کند که به راحتی قابل حل است، مثلاً در ترم جاری روز اول برگزاری امتحانات الکترونیک مشکل داشت و از روز دوم مشکلات برطرف شد و هم‌اکنون در همه واحدهای استان امتحانات الکتریکی برگزار می‌شود.



موسوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اعتراض دانشجویان به نحوه چینش سئوالات و تصحیح آن در امتحانات الکترونیک، خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و الکترونیک ضریب ایمنی بالایی دارد، چرا که با وجود یکسان بودن سئوالات، چینش گزینه‌ها برای هر دانشجو متفاوت است، اما در صورت بروز هر نوع مشکل و اعتراض دانشجویان به امتحانات، دانشجویان می‎توانند اعتراضات خود را با دانشگاه در میان بگذارند تا مشکل آن‌ها بزودی حل شود.



وی افزود: در اولین فرصت به اعتراضات دانشجویان رسیدگی می‌شود تا حقی از آن‌ها ضایع نشود، در این راستا حتی دانشجویان می‎توانند مستقیماً با رییس دانشگاه در ارتباط بوده و اعتراض خود را مطرح کنند.



رییس دانشگاه پیام‎نور استان زنجان در خصوص امکان برگزاری امتحانات هر شخص در محل زندگی خود، تصریح کرد: با توجه به درخواست دانشجو مبنی بر حضور وی در نزدیک‌ترین مرکز دانشگاه پیام‎نور به محل زندگی خود برای برگزاری امتحانات این امکان برای دانشجویان دوره کارشناسی فراهم شده است، بنابراین این دسته از دانشجویان می‎توانند به راحتی در محل نزدیک به محل سکونت خود در امتحان شرکت کنند.

کلمات کلیدی: صرفه جویی در مصرف کاغذ، مصرف کاغذ، برگزاری امتحانات دانشگاه پیام‎نور، برگزاری امتحانات، دانشگاه پیام‎نور، امتحانات دانشگاه پیام‎نور،امتحانات بدون کاغذ دانشگاه پیام‎نور، امتحانات الکترونیک

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image