ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور زمان توزیع کارت داوطلبان کنکور سراسری 92 (16 خرداد 92)

زمان توزیع کارت داوطلبان کنکور سراسری 92 (16 خرداد 92)

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: توزیع کارت داوطلبان کنکور سراسری 92 از روز یکشنبه دوم تیرماه به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.




دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: توزیع کارت کنکوری‌ها از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org تا پنج تیرماه ادامه دارد.

وی همچنین اظهار کرد: برای آن دسته از داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی ثبت‌نام کردند، به ترتیب دو یا سه کارت صادر می‌شود.



توکلی با بیان اینکه کنکور 92 در هر یک از گروه‌های آزمایشی پنجگانه در یک مرحله برگزار می‌شود، اظهار کرد: سوالات این آزمون به صورت تستی چهارگزینه‌ای و دقیقا از کتب اعلام شده دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی نظام جدید طراحی شده است که داوطلبان هر کدام از گروه‌ها در یک نیم روز به سوالات عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی خود پاسخ می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کنکور سراسری سال 1392 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور طی روزهای 6 تا 8 تیرماه به صورت همزمان در تهران و 358 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: کنکور سراسری 92، اخبار کنکور سراسری 92، خبرهای جدید کنکور سراسری 92،کنکور سراسری، کنکور، توزیع کارت کنکور سراسری 92، کارت کنکور سراسری 92، www.sanjesh.org

آمار بازدید: 649 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
sama asgari آدينه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴

باسلام من کد رهگیرم را گم کردم 2هفته به کنکور ماندهباید چه کارکنم؟