ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی شناسایی فرد متخلف در آزمون ارشد علوم‌پزشکی (12 خرداد 92)

شناسایی فرد متخلف در آزمون ارشد علوم‌پزشکی (12 خرداد 92)

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر برگزاری آزمون ارشد علوم‌پزشکی در امنیت کامل، گفت: فقط یک مورد تخلف گزارش شده است که فردی به جای داوطلب اصلی قصد شرکت در آزمون را داشته، اما عوامل برگزاری آزمون در همان ابتدا فرد را شناسایی و از حضور او در جسه آزمون جلوگیری کرده‌اند.




دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به انتشار کلید اولیه سوالات کلیه رشته‌ها در 19 خرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: در صورتی که نسبت به هر یک از سوالات بر اساس کلید اعلام شده اعتراضی وجود داشته باشد، داوطلب می‌تواند درخواست خود را حداکثر 25 خرداد ماه بر اساس فرم اعلام شده فقط به صورت اینترنتی ارسال کند.



وی با بیان اینکه ویرایش انتخاب محل آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی طی روزهای 19 تا 22 خرداد ماه انجام می‌شود، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند مشخصات شناسنامه‌ای خود را در صورت لزوم تا روز یکشنبه 12 خرداد ماه از طریق ویرایش کنند.



حسن‌زاده با اشاره به پذیرش 5195 داوطلب در آزمون ارشد علوم‌پزشکی، گفت: از این تعداد، ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی 4114 نفر، دوره شبانه 65 نفر، شعب بین‌الملل 362 نفر، دانشگاه آزاد 275 نفر و دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله 79 نفر است.



آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی با رقابت 71 هزار داوطلب در 30 شهر و 31 حوزه امتحانی طی روزهای نهم و دهم خرداد ماه برگزار شد.

کلمات کلیدی: آزمون ارشد علوم‌پزشکی، تخلف در آزمون ارشد علوم‌پزشکی، تقلب در آزمون ارشد علوم‌پزشکی، آزمون ارشد، علوم‌پزشکی

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image