ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رتبه 4 دانشگاه ایرانی در میان دانشگاههای آسیایی از نظر وب سایت (10 خرداد 92)

رتبه 4 دانشگاه ایرانی در میان دانشگاههای آسیایی از نظر وب سایت (10 خرداد 92)

رتبه ‌بندی سال 2013 نظام رتبه‌بندی 4 International Colleges & Universities منتشر و بر اساس آن رتبه دانشگاههای ایرانی نیز اعلام شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر جعفر مهراد با اعلام خبر انتشار رتبه ‌بندی سال 2013 نظام رتبه‌بندی International Colleges & Universities 4 گفت: این نظام رتبه‌بندی، 11160 کالج و دانشگاه را از 200 کشور جهان بر اساس محبوبیت وب سایت آنها رتبه‌بندی می‌کند.

وی اظهار داشت: این نظام رتبه‌بندی، علاوه بر ارائه فهرستی کلی از 200 دانشگاه برتر جهان، فهرست‌های تفکیکی از دانشگاه‌های آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آسیا را نیز ارائه می‌دهد.

رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری افزود: این نظام رتبه‌بندی از نوع نظام‌هایی است که وب سایت مراکز آموزش عالی و تحقیقات علمی را رتبه بندی می کند و حضور دانشگاه‌های ایران در این فهرست و در بخش آسیا قابل توجه است.

وی ادامه داد: در فهرست دانشگاه‌های آسیا، دانشگاه تهران حائز رتبه 10 و دانشگاه‌های فردوسی مشهد، علوم پزشکی تهران و جامع علمی-کاربردی به ترتیب حائز رتبه‌های 70، 79 و 92 می‌باشند. در مجموع، از کل دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور فهرست رتبه بندی شده 266 دانشگاه‌ ایران تهیه و ارائه شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاههای آسیایی، رتبه بندی دانشگاههای آسیایی، جایگاه دانشگاههای آسیایی، دانشگاههای ایران، رتبه بندی دانشگاههای ایران، جایگاه دانشگاههای ایران، وب سایت دانشگاههای ایران

آمار بازدید: 533 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image