ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد دارای 27 هزار و 552 عضو علمی است (8 خرداد 92)

دانشگاه آزاد دارای 27 هزار و 552 عضو علمی است (8 خرداد 92)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی دارای 27 هزار و 552 عضو علمی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین بلندی ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش بررسی سیاست‏های جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران به نحوه جذب اساتید دانشگاه آزاد اشاره کرد.

وی گفت: در این نشست سراسری از تمام هیئت‏های اجرایی 31 استان کشور دعوت به عمل آمد تا با برگزاری کارگاه‏های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، یک نگاه یکپارچه را در راستای جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی توسعه دهیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی جذب هیئت علمی را بسیار مهم و قابل توجه دانست و افزود: اعضای هیئت علمی علاوه بر موارد تخصصی باید از تعهد و پایبندی‏های ویژه‏ای برخوردار باشند تا بتوانند در راستای رفع نیازهای کشور ایفای نقش کنند و به مقابله با مشکلات پیش روی اقتصاد مقاومتی بپردازند.

بلندی ادامه داد: هیئت اجرایی امور مربوط به گزینش‏ها، مصاحبه‏ها و تعیین صلاحیت‏ها را انجام می‏دهد و در این راستا از مسئولان عالی رتبه دانشگاه نیز دعوت به عمل آمده تا با سخنرانی و برگزاری کارگاه‏های تخصصی به نگاه یکپارچه‏ای دست پیدا کنیم و با توجه به این مسائل بتوانیم بهترین‏ها را در حوزه هیئت علمی انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که در سطح کشور چه تعداد اساتید نیمه‏وقت و چه تعداد تمام‏وقت هستند و برای سامان‏دهی اساتید حق‏التدریسی چه برنامه‏ای دارید، گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی دارای 27 هزار و 552 عضو علمی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تعداد یک‏هزار و 902 نفر از اساتید به صورت نیمه‏وقت در این دانشگاه فعالیت می‏کنند و بالغ بر 50 هزار نفر به صورت حق‏التدریس در دانشگاه‏ها مشغول به آموزش هستند.

بلندی ادامه داد: همه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باید مانند اعضای هیئت علمی تمام‏وقت از یک شرایط و صلاحیت‏های علمی و عمومی برخوردار باشند و قرار است هیئت‏های جذب به این موضوع توجه داشته باشند تا در مهر ماه در موقعیت مناسب‏تری قرار بگیریم.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، مدرس دانشگاه آزاد، هیات علمی دانشگاه آزاد، استاد دانشگاه آزاد، اخبار دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image