ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اخذ مجوز برای ایجاد قطب دینامیک در دانشگاه شریف (1 خرداد 92)

اخذ مجوز برای ایجاد قطب دینامیک در دانشگاه شریف (1 خرداد 92)

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از ایجاد قطب دینامیک در این دانشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر آن اقدام به ایجاد کانون دانش و صنعت در این دانشگاه کرده ایم. به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضا روستاآزاد در پنجمین همایش ملی فراساحلی با اشاره به توانمندی های کشور در زمینه استخراج و فرآوری نفت افزود: در گذشته روزانه 40 هزار بشکه از یک چاه نفت استخراج می شد در حالی که امروز شاهدیم در برخی از چاه ها چون مسجد سلیمان و آقا جاری قادر به استخراج روزانه 100 هزار بشکه در روز هستیم.


رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به تحولات تربیت نیروی انسانی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها اظهار داشت: دوره های تحصیلات تکمیلی در دهه 70 در دانشگاه ها ایجاد شد و امروزه شاهدیم که دانشگاه ها گام های موثری برداشته اند.

وی با اشاره به رتبه بندی دانشگاه های کشور گفت: دانشگاه شریف در حال حاضر در جایگاه سیصدم دانشگاه های جهانی قرار گرفته است.

وی همچنین ایجاد رشته های میان رشته ای را شاخصی برای توسعه فناوری ها در کشور دانست و ادامه داد: در این راستا در دانشگاه شریف توجه بیشتری به ایجاد رشته های میان رشته همچون مهندسی انرژی که شامل رشته های برق و شیمی هستند، شده است.

روستاآزاد حوزه مهندسی دریا را حوزه امنیت ملی و اقتصادی دانست و ادامه داد: در این زمینه باید هر چه سریع تر خلأ های موجود مرتفع شود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف همچنین از ایجاد کانون ارتباط دانش و صنعت خبر داد و یادآور شد: این دانشگاه علاوه بر اخذ مجوز قطب دینامیک اقدام به ایجاد کانون ارتباط دانش و صنعت کرده است.

کلمات کلیدی: قطب دینامیک، قطب دینامیک ایران، دینامیک، دانشگاه شریف، اخبار دانشگاه شریف، اخبار جدید دانشگاه شریف

آمار بازدید: 293 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image