ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرایط نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از 16 خرداد (31 اردیبهشت 92)

شرایط نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از 16 خرداد (31 اردیبهشت 92)

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با اشاره به تغییر چارت تشکیلاتی این اداره کل طی یک سال گذشته، شرایط نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه را اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد درباره جزئیات تغییر چارت، گفت: در تغییر چارت تشکیلاتی اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تعداد افراد از 7 نفر به 22 نفر ارتقاء پیدا کرده است. به علاوه اینکه ایجاد دو معاونت جدید در اداره کل امور شاهد و ایثارگران تحت عناوین معاونت فرهنگی و معاونت آموزشی و دانشجویی خدماتی به ایثارگران و خانواده‌های آنها ارائه می‌دهد.

وی افزود: راه‌اندازی و ایجاد دو حوزه جدید در اداره کل امور شاهد و ایثارگر تحت عنوان اداره کارکنان و اداره اساتید شاهد و ایثارگر به منظور رسیدگی به درخواست‌‌های آنان و پیگیری امور و بخشنامه‌های مرتبط با آنها نیز از جمله خدمات اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد است.

مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد ایثارگران در ادامه خاطرنشان کرد: ساختار تشکیلاتی جدید اداره امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی با توجه به تعداد دانشجوی شاهد و ایثارگر در 3 سطح مدیریت، اداره و کارشناس مسئول نیز ایجاد شده است که طبق این ساختار واحدهای بین هزار تا 2 هزار نفر به عنوان مدیر با 3 نفر نیرو، واحدهای بین 500 تا 1000 نفر به عنوان رئیس اداره با 2 نفر نیرو و واحدهای کمتر از 500 نفر به عنوان کارشناس مسئول با یک نفر نیرو فعالیت می‌کنند.

نصیرزاده در ادامه از ایجاد و راه‌اندازی دو حوزه جدید کارکنان و اساتید شاهد و ایثارگر در بخش ایثارگران واحدها خبر داد که تاکنون وجود نداشته است.

مشاور ریاست و مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه‌ آزاد درباره شروع ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد، گفت: طبق زمان‌بندی به عمل آمده پذیرش ثبت‌نام از 16 خردادماه آغاز و تا 30 مردادماه به مدت 76 روز انجام می‌شود و ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت این اداره کل به نشانی www.esargaran.iau.ir انجام می‌شود.

وی همچنین مدارک لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان را یک قطعه عکس، تصویر قبولی کارنامه آزمون، گواهی و معرفی‌نامه از نهاد ایثارگری اعلام کرد.

نصیرزاده درباره ضوابط و شرایط این نقل و انتقالات، گفت: در اولویت اول برای فرزند و همسر شهید، خود جانباز 25 درصد و بالاتر، همسر و فرزندان جانبازان 40 درصد و بالاتر و آزاده و همسر و فرزندان آزاده بدون محدودیت، انتقال و میهمانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در اولویت دوم برای برادر و خواهر شهید، فرزند و همسر جانبازان 25 درصد تا 39 درصد ابتدا دو ترم میهمان و در صورت کسب معدل 15 انتقال انجام می‌شود. به جز شهر تهران که برای انتقال حداقل معدل 17 الزامی است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در اولویت سوم هم جانبازان زیر 25 درصد، فرزند و همسر آنان، رزمنده، فرزند و همسر رزمنده در صورت کسب معدل حداقل 15 هم می‌توانند تمدید میهمانی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از تشکیل کمیسیون اعلام نتایج از طریق همان سایت ثبت‌نام به دانشجویان اطلاع‌رسانی می‌شود و مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه برای انجام امور جاری ثبت‌نام و درخواست نیاز نیست.

مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر را 90 هزار نفر اعلام کرد.

کلمات کلیدی: شرایط نقل و انتقال دانشجویان شاهد، شرایط نقل و انتقال دانشجویان، دانشجویان شاهد، انتقال دانشجو، انتقال دانشجوی ایثارگر

آمار بازدید: 1629 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image