ارتباط مستقیم با 30744 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجهیز 5 دانشگاه به نیروگاه خورشیدی 20 کیلووات و راه‌اندازی پیل سوختی در ۷ دانشگاه کشور (31 اردیبهشت 92)

تجهیز 5 دانشگاه به نیروگاه خورشیدی 20 کیلووات و راه‌اندازی پیل سوختی در ۷ دانشگاه کشور (31 اردیبهشت 92)

معاون علمی‌فناوری رئیس‌جمهور از تجهیز 5 دانشگاه کشور به نیروگاه 20 کیلوواتی خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره دستاوردهای علمی و فناوری ستاد فناوری انرژی‌های نو در پژوهشگاه نیرو، گفت: امروز علاوه بر رونمایی از چهار دستاورد علمی با حضور رئیس‌‌جمهور 5 دانشگاه کشور نیز به نیروگاه خورشیدی 20 کیلووات مجهز شدند.

وی افزود: همچنین 7 دانشگاه کشور نیز مجهز به پیل سوختی شدند.

سلطانخواه گفت: انرژی تجدیدپذیر نمادی از پیشرفت علم و فناوری کشور است که این نوید را به نسل آینده می‌دهد تا با وجود منابع فسیلی توانایی‌های بالقوه کشور بالفعل می‌شود.

سلطانخواه اظهار داشت: البته ممکن است این سوال مطرح شود که کشور ما با وجود جایگاه دوم گاز در دنیا چه نیازی به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر دارد که باید بگوییم انرژی‌های فسیلی آلاینده‌های بسیاری دارند و ما باید به سمت انرژی تجدیدپذیر برویم.

وی افزود: سند سلول‌های بنیادی و جامع انرژی‌های نو تهیه و برای تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است. این مسائل نشان دهنده توجه دولت به اولویت‌ها در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر بوده است.

وی گفت: از مهمترین اقدامات ستاد حمایت از شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات فناوری‌ها بوده که برخی از تولیدات نیز در نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری انرژی‌های نو ارائه شده است.

کلمات کلیدی: نیروگاه خورشیدی، پیل سوختی، پیل سوختی در دانشگاهها، نیروگاه

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image