ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عدم ارائه مجوز پذیرش دانشجو در 13 رشته دانشگاه پیام‌نور (29 اردیبهشت 92)

عدم ارائه مجوز پذیرش دانشجو در 13 رشته دانشگاه پیام‌نور (29 اردیبهشت 92)

رییس دانشگاه پیام‌نور با تاکید بر اینکه ظرفیت دانشگاه پیام‌نور کاهش نیافته است، گفت: تنها در 13 رشته که محتوای دروس آن در حال بازنگری است، مجوز پذیرش اخذ نشده است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حسن زیاری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همچنین ظرفیت مقطع دکتری نیز کاهش نیافته است، تصریح کرد: از سوی وزارت علوم مجوز رشته جدید ارائه نشده است، اما ظرفیت‌های موجود نیز کاهش نیافته است.


وی همچنین با بیان اینکه آماری از وضعیت بیکاری دانشجویان دانشگاه پیام‌نور نداریم، گفت: برای اینکه تعداد بیکاران آموزش عالی کاهش یابد، باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه‌ها افزایش یابد.


وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر موفق هستند، در خصوص وضعیت شغلی دانشجویان پس از تحصیل نیز، گفت: آماری از وضعیت بیکاری دانشجویان دانشگاه پیام‌نور نداریم، اما هر که از توان لازم برخوردار باشد، می‌تواند در دستگاه‌های مختلف جذب شود.


وی اضافه کرد: همچنین جهت کاهش بیکاران آموزش عالی باید رشته‌ها به نحوی توسعه یابد که نیاز صنعت باشد و در این زمینه صنعت باید نیازهای خود را به دانشگاه‌های اعلام کند تا دانشگاه‌ها بر اساس آن نیرو تربیت کنند.


رییس دانشگاه پیام‌نور همچنین در خصوص بنیاد نخبگان این دانشگاه و انتقاد دانشجویان از عدم فعال بودن آن نیز، گفت: بنیاد نخبگان در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام‌نور قرار دارد و در این راستا دانشجویان باید در جهت فعال کردن آن تلاش کنند.

کلمات کلیدی: رشته های دانشگاه پیام‌نور، رشته تحصیلی، دانشگاه پیام‌نور، مجوز پذیرش دانشجو، ارائه مجوز پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image