ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاسیس پردیس بین المللی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل (مرداد 91)

تاسیس پردیس بین المللی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل (مرداد 91)

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیرانی بابل گفت: حوزه امور بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، برنامه ریزی و مراحل مطالعات لازم را برای راه اندازی پردیس بین المللی دانشگاه انجام داده است.


دکتر عسگر جانعلی زاده درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: اکنون درحال رایزنی با وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستیم تا مجوز راه اندازی پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را اخذ کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هدف از تاسیس این پردیس را تربیت دانشجوی داخلی و خارجی متخصص و گسترش تبادلات علم و فناوری با دانشگاه های خارج از کشور و جذب دانشجویان خارجی بویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی عنوان کرد.

به گزارش مهر، پردیس های بین المللی دانشگاه ها به منظور گسترش مرزهای دانش و توسعه آموزش و پژوهش در سطح بین المللی و منطقه ای و برای پاسخگویی به متقاضیان داخلی و خارجی تاسیس می شوند، پذیرش دانشجوی داخلی و خارجی در این دانشگاه ها با اخذ شهریه و به صورت پذیرش بر اساس شرایط اعلام شده صورت می گیرد.

تا کنون پردیس بین المللی دردانشگاه های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تبریز، شهید چمران اهواز و سیستان و بلوچستان، صنعتی اصفهان، سمنان تاسیس شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، حوزه امور بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، راه اندازی پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دکتر عسگر جانعلی زاده

آمار بازدید: 3005 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
از تبریز دوشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶

ایاخوابگاه دانشجو یی دارد سالانه رشته فیزیوتراپی جمعایعنی شهریه و انتخاب واحدهاچقدر میشود ناهار وشام دارد یانه